Gå til innhold

Overnatting Hunderfossen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Hvor anbefaler dere og overnatte ifm besøk på Hunderfossen? 

Vi er 2 voksne og 2 barn, og vil gjerne ha kjøleskap.

Anonymkode: 7a737...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bodde i hytte på campingplassen som hører til parken. Det var kjempefint og idyllisk, rolig, minigolf på kveldene og kjempepraktisk gangavstand til parken. Husker ikke hvordan det var med kjøleskap.... Hyttene har kanskje ulik standard? Det var et kjøkken der, mener jeg å huske. Men vi brukte det ikke, spiste ute og på restauranten i resepsjonen til campingen.

Anonymkode: 036c3...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillehammer turistsenter :) 

Anonymkode: 7b5c5...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bodde i hytte på campingplassen som hører til parken. Det var kjempefint og idyllisk, rolig, minigolf på kveldene og kjempepraktisk gangavstand til parken. Husker ikke hvordan det var med kjøleskap.... Hyttene har kanskje ulik standard? Det var et kjøkken der, mener jeg å huske. Men vi brukte det ikke, spiste ute og på restauranten i resepsjonen til campingen.

Anonymkode: 036c3...ae0

Jeg jobbet som renholder der i skoleferiene for over 20 år siden, og da hadde alle hyttene kjøleskap, eller minst 90% av de, så tipper de ikke har droppet det. Stor forskjell i størrelse på hyttene iallefall.

Anonymkode: edaf8...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Vi bodde i hytte på campingplassen som hører til parken. Det var kjempefint og idyllisk, rolig, minigolf på kveldene og kjempepraktisk gangavstand til parken. Husker ikke hvordan det var med kjøleskap.... Hyttene har kanskje ulik standard? Det var et kjøkken der, mener jeg å huske. Men vi brukte det ikke, spiste ute og på restauranten i resepsjonen til campingen.

Anonymkode: 036c3...ae0

Vi har også bodd på en av de hyttene. Anbefales!  Det er kjøleskap der, iallefall på den hytta vi hadde. Hyttene leies ut via Hunderfossen hotell.

Anonymkode: de12a...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig kjekt med hytte på campingplassen rett ved.

Anonymkode: 70c89...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...