AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Jeg klarte å lire av meg en ufin melding til crushet forrige helg. Fordi h*n ikke tok telefonen når jeg fylleringte. jeg ble så innmaaari flau, for det er dessverre ikke første gangen. Jeg tror ikke h*n er interessert, men likevel beklaga jeg for den grusomme oppførselen min dagen derpå. Jeg ba h*n blokkere nummeret mitt, fordi jeg vil unngå å ringe flere ganger i fylla, og da fikk jeg bare til svar: "herregud, det må du ikke tenke på. Folk må tåle å bli ringt på telefonen sin, hvis ikke er det deres problem osv...." Fikk ikke noe direkte svar på om h*n skulle blokkere meg. Men hva tenker dere ? Hilsen frustrert Anonymkode: 0be7d...0fe
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Han bryr seg ikke om at du fylleringte, enten fordi han ikke har følelser for deg eller fordi han er hipp på deg og synes at alt ved deg er søtt🙃 Anonymkode: 20016...437 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Virket ikke som han brydde seg om den feilen. 😊 Er nok bare du som mulig føler litt ekstra på det Anonymkode: 754e9...10e 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virket ikke som han brydde seg om den feilen. 😊 Er nok bare du som mulig føler litt ekstra på det Anonymkode: 754e9...10e Det er bare det at det har skjedd så mange ganger før. Jeg forstår jo ikke hvorfor h*n ikke har blokkert meg for lenge siden. Men hva tror du grunnen er til at jeg ikke fikk noe svar på om h*n kunne blokkere meg? Anonymkode: 0be7d...0fe
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Kan jo hende han liker oppmerksomheten. Min erfaring er at mange gutter liker at noen crusher på dem og gir dem oppmerksomhet selv om de ikke er interessert tilbake.. egoboost sikkert. Eller så er han bare veldig chill og tenker ikke så mye over dette og mener faktisk det han sier med at det ikke er noe stress. Kanskje vil han ikke blokkere deg for han ønsker å ha noe kontakt. Kanskje tenker han bare det er unødvendig og noe du bare sa fordi du ville si unnskyld og nå har jo han sagt at det ikke er noe å tenke på så da er alt greit. Ville forsøkt å ikke stresse så mye over dette Du får evenutelt slette nr hans neste gang du skal ut så du ikke så lett kan ringe ham. Anonymkode: fbea9...a39 4
esmer Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 Tenker som de over: enten blokkerer han ikke fordi han er interessert, eller så blokkerer han ikke fordi han er "chill" på at folk kan dumme seg ut i fylla i blant. Hadde uansett ikke tatt mer kontakt med han før han gjør det, for å ikke virke desperat etter hans oppmerksomhet. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende han liker oppmerksomheten. Min erfaring er at mange gutter liker at noen crusher på dem og gir dem oppmerksomhet selv om de ikke er interessert tilbake.. egoboost sikkert. Eller så er han bare veldig chill og tenker ikke så mye over dette og mener faktisk det han sier med at det ikke er noe stress. Kanskje vil han ikke blokkere deg for han ønsker å ha noe kontakt. Kanskje tenker han bare det er unødvendig og noe du bare sa fordi du ville si unnskyld og nå har jo han sagt at det ikke er noe å tenke på så da er alt greit. Ville forsøkt å ikke stresse så mye over dette Du får evenutelt slette nr hans neste gang du skal ut så du ikke så lett kan ringe ham. Anonymkode: fbea9...a39 vel, dette er en godt voksen dame da 😛 men ja. har ikke nr hennes lengre. Men jeg tenkte at det var en dum melding hun sendte, for da kan fulle meg bare tenke: "ja men god ide å ringe, hun hadde jo ingen problemer med dette så" . hehe Anonymkode: 0be7d...0fe
Daria Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Først og fremst tenker jeg at dersom det at du ringer og tekster i fylla for så å angre etterpå er noe som skjer stadig vekk, burde fokuset ditt være mer på å endre din egen oppførsel og mindre på å (over)analysere hennes reaksjon på den. Selv om hun ikke synes det er så plagsom at hun ser grunn til å blokkere deg, er det svært få som vil se det som et pluss... 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 5 minutter siden, Daria skrev: Først og fremst tenker jeg at dersom det at du ringer og tekster i fylla for så å angre etterpå er noe som skjer stadig vekk, burde fokuset ditt være mer på å endre din egen oppførsel og mindre på å (over)analysere hennes reaksjon på den. Selv om hun ikke synes det er så plagsom at hun ser grunn til å blokkere deg, er det svært få som vil se det som et pluss... ok Anonymkode: 0be7d...0fe
000VF000 Skrevet 28. mai 2020 #11 Skrevet 28. mai 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg klarte å lire av meg en ufin melding til crushet forrige helg. Fordi h*n ikke tok telefonen når jeg fylleringte. jeg ble så innmaaari flau, for det er dessverre ikke første gangen. Jeg tror ikke h*n er interessert, men likevel beklaga jeg for den grusomme oppførselen min dagen derpå. Jeg ba h*n blokkere nummeret mitt, fordi jeg vil unngå å ringe flere ganger i fylla, og da fikk jeg bare til svar: "herregud, det må du ikke tenke på. Folk må tåle å bli ringt på telefonen sin, hvis ikke er det deres problem osv...." Fikk ikke noe direkte svar på om h*n skulle blokkere meg. Men hva tenker dere ? Hilsen frustrert Anonymkode: 0be7d...0fe Det virker som om du er typen som forandrer personlighet når du drikker. Du burde derfor ikke drikke. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #12 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, 000VF000 skrev: Det virker som om du er typen som forandrer personlighet når du drikker. Du burde derfor ikke drikke. Haha. Fyfaen for en idiotisk uttalelse. De fleste gjør vel det? eller, du er kanskje perfekt du ;) Anonymkode: 0be7d...0fe
Nooni Skrevet 28. mai 2020 #13 Skrevet 28. mai 2020 Jeg tenker at det høres ut som han er en fin fyr. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #14 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, Nooni skrev: Jeg tenker at det høres ut som han er en fin fyr. Ja. Det er en godt voksen dame da :) derfor også jeg ikke forstår at hun orker dette tullet mitt... Anonymkode: 0be7d...0fe
Nooni Skrevet 28. mai 2020 #15 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det er en godt voksen dame da derfor også jeg ikke forstår at hun orker dette tullet mitt... Anonymkode: 0be7d...0fe Du har beklaget (det synes jeg er fint) så dette er sannsynligvis et mindre problem for henne. Hun ser sikkert gjennom fingrene fordi hun liker deg og synes i det generelle at du er en fin fyr. 1
000VF000 Skrevet 28. mai 2020 #16 Skrevet 28. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Haha. Fyfaen for en idiotisk uttalelse. De fleste gjør vel det? eller, du er kanskje perfekt du Anonymkode: 0be7d...0fe Nei jeg forandrer ikke personlighet. Måten du svarer på sier også at du ikke reflekterer særlig over egen adferd, noe som blir forsterket med alkohol. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #17 Skrevet 28. mai 2020 8 timer siden, Daria skrev: Først og fremst tenker jeg at dersom det at du ringer og tekster i fylla for så å angre etterpå er noe som skjer stadig vekk, burde fokuset ditt være mer på å endre din egen oppførsel og mindre på å (over)analysere hennes reaksjon på den. Selv om hun ikke synes det er så plagsom at hun ser grunn til å blokkere deg, er det svært få som vil se det som et pluss... Enig . Sykt lite tiltrekkende med ufin oppførsel i fylla ass. Anonymkode: 39bc5...17c 1
Gjest padawan Skrevet 28. mai 2020 #18 Skrevet 28. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste gjør vel det? Ja, men de færreste holder seg fra å sende kjipe meldinger i fylla gang på gang,
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #19 Skrevet 28. mai 2020 Vil du heller bli blokkert av følesene av crushet ditt? Vær forsiktig me hva du ønsker deg. Jeg ble blokkert a crushet mitt og det er helt jævlig. Anonymkode: 11244...75d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå