AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #21 Skrevet 30. mai 2020 Litt egoistisk av deg å bare være opptatt av din egen nytelse og at han skal gjøre så mye for deg men du ingenting som han vil. Men samtidig kan han ikke tvinge deg til noe du ikke vil. Dere burde ha et sexliv som er bra for begge, det er jo det sex og nærhet handler om. Så du burde kanskje snakke med han om det. Eller faktisk prøve å runke han eller suge han (eller noe annet som du har lyst å gjøre) hvis du synest det er gris kan dere bruke kondom. Anonymkode: 8aba8...8ea
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #22 Skrevet 30. mai 2020 På 28.5.2020 den 10.49, AnonymBruker skrev: Sikker på at du ikke er lesbisk? Anonymkode: e3dd6...c78 Mange jenter som ikke nyter penetrering men er ikke lesbisk for det. Er veldig få nerver i skjeden mtp på fødsel. Anonymkode: 8aba8...8ea
Rant Skrevet 30. mai 2020 #23 Skrevet 30. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange jenter som ikke nyter penetrering men er ikke lesbisk for det. Er veldig få nerver i skjeden mtp på fødsel. Anonymkode: 8aba8...8ea 😂
Hr. Aktiv Skrevet 30. mai 2020 #24 Skrevet 30. mai 2020 På 28.5.2020 den 10.45, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke at det går for ham inni meg, eller på meg. Det blir så grisete. Hvis han er nødt til å komme kan han ordne det utenom, synes jeg. Det er så fantasiløst å redusere sex til inn-og-ut. Man MÅ da ikke ha inntrengning og utløsning hele tiden. Men han er så opptatt av den gammeldagse måten. Anonymkode: bd6d2...1fe Høres ut som en ex av meg.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #25 Skrevet 2. juni 2020 På 30.5.2020 den 23.33, AnonymBruker skrev: Mange jenter som ikke nyter penetrering men er ikke lesbisk for det. Er veldig få nerver i skjeden mtp på fødsel. Anonymkode: 8aba8...8ea Er du dame, hetero og frisk så lengter du etter penetrering! 🤩 Anonymkode: c5c0d...f04
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2020 #26 Skrevet 2. juni 2020 På 28.5.2020 den 10.29, AnonymBruker skrev: Han er veldig flink, han liker det og holder på lenge, og han får meg til å komme med munnen. Men etterpå vil han absolutt trenge inn i meg. Det føles påtrengende at han absolutt skal det hver eneste gang. Hvordan skal jeg snakke med ham om det? Du kan umulig være kvinne😂 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #27 Skrevet 2. juni 2020 Veldig gjenkjennelig, bare omvendte roller. "Vi har sex" er for mange menn at han får service med munn og hender til han kommer eller eventuelt som oppvarming (for kvinnen også... liksom!) før penetrering på måter som kun gir ham noe. (Jag og risting.) Han kommer, det er ferdig, og "vi har hatt sex". 🥴 Slik har "jeg" hatt sex mange ganger, med ulike menn. Menn hadde sex med meg som hjelpemiddel, er det riktigere å si. Er jo ikke så viktig med oss kvinner! Menn TRENGER jo sex, mens vi har det bare som en litt artig greie vi kan drive på med. 🤪 Anonymkode: 1a0a4...675 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #28 Skrevet 3. juni 2020 På 28.5.2020 den 12.33, AnonymBruker skrev: Dette viser jo hvor absurd det egentlig er at menn skal bare pule damer til de selv kommer, og så er sexen ferdig. Anonymkode: e3dd6...c78 Dette er ikke normalt, og denna dama er åpenbart kun opptatt av sin egen nytelse, noe som er egoistisk. Det som faktisk er normalt er at menn har sex på sin måte, kommer, og er ferdig.... vege deler er like urettferdig. Men dette er fortsatt merkelig, da de aller fleste vet hva som skal til for at menn kommer, men ikke mange vet hva som skal til for at kvinner skal det. Anonymkode: 7f226...f95
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #29 Skrevet 3. juni 2020 På 28.5.2020 den 12.50, AnonymBruker skrev: Hvor dette voldsomme fokuset på orgasme, eller penetrasjonssex for den del. Sex kan da være mye mer enn det? Anonymkode: bd6d2...1fe I denne tråden er poenget at hun får komme og ha det deilig først, men når hun er ferdig får ikke han komme. Sex handler om å gi og ta, ikke om å fokusere på seg selv og sin egen nytelse. Anonymkode: 7f226...f95
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #30 Skrevet 3. juni 2020 Hva mener du egentlig han gjør galt? Vil du bare kose etter at han har fått seg til å komme? Unner du han ikke å få det samme som deg selv? Skal sex bare være på dine premisser, mens hans følelser og behov ikke har noe å si? Anonymkode: 7f226...f95
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #31 Skrevet 3. juni 2020 Bare fortell ham hva du liker. Kommunikasjon kommunikasjon! Synes det er litt stygt gjort av folk her å anta at TS ikke gjør noe for å tilfredsstille partneren sin. Det finnes andre måter å gjøre det på. Og noen ganger bytter man bare på hvem som er i fokus. Anonymkode: 85efd...a0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå