Gå til innhold

Påtrengende under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har sex med mannen min kryper han ofte ned mellom bena mine og slikker meg. Det er kjempedeilig. Han er veldig flink, han liker det og holder på lenge, og han får meg til å komme med munnen. Men etterpå vil han absolutt trenge inn i meg. Det føles påtrengende at han absolutt skal det hver eneste gang. Hvordan skal jeg snakke med ham om det?

Anonymkode: bd6d2...1fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har sex med mannen min kryper han ofte ned mellom bena mine og slikker meg. Det er kjempedeilig. Han er veldig flink, han liker det og holder på lenge, og han får meg til å komme med munnen. Men etterpå vil han absolutt trenge inn i meg. Det føles påtrengende at han absolutt skal det hver eneste gang. Hvordan skal jeg snakke med ham om det?

Han vil vel gjerne komme han også da. Eller gir du ham orgasme på andre måter?

Anonymkode: ab18e...681

AnonymBruker
Skrevet

Oj, Påtrengende? Det er ikke noe jeg heller vil enn å kjenne ham inni meg etter å ha blitt slikket! 

Anonymkode: 12b0f...966

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 5b8ac...fbd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke at det går for ham inni meg, eller på meg. Det blir så grisete. Hvis han er nødt til å komme kan han ordne det utenom, synes jeg. Det er så fantasiløst å redusere sex til inn-og-ut. Man MÅ da ikke ha inntrengning og utløsning hele tiden. Men han er så opptatt av den gammeldagse måten.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke at det går for ham inni meg, eller på meg. Det blir så grisete. Hvis han er nødt til å komme kan han ordne det utenom, synes jeg. Det er så fantasiløst å redusere sex til inn-og-ut. Man MÅ da ikke ha inntrengning og utløsning hele tiden. Men han er så opptatt av den gammeldagse måten.

Uhm... Men han vil vel kanskje også ta del i sexen med sin egen kropp ikke bare gi deg en orgasme? 🤔 Sex bruker å være et felles prosjekt, det er ikke «den gammeldagse måten». Det handler om nærhet, kropp og litt griseri blir det. 
Hva handler sex om for deg?

Anonymkode: c5c0d...f04

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på at du ikke er lesbisk?

Anonymkode: e3dd6...c78

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk kondom da, så slipper du sølet. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du tuller? 😂 Så han skal ligge å slikke deg og tilfredstille deg etter alle kunstens regler, mens du ikke skal gjøre noe for han ? Han må bare ordne opp på egen hånd? 😂

170331-internet-trolls-feature.jpg

Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Du tuller? 😂 Så han skal ligge å slikke deg og tilfredstille deg etter alle kunstens regler, mens du ikke skal gjøre noe for han ? Han må bare ordne opp på egen hånd? 😂

170331-internet-trolls-feature.jpg

Han er en menneskelig vibrator! 

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, pia mater skrev:

Han er en menneskelig vibrator! 

Ja tydeligvis 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AH, så du bare trollet? Da blir det noe annet.

Anonymkode: ab18e...681

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette viser jo hvor absurd det egentlig er at menn skal bare pule damer til de selv kommer, og så er sexen ferdig.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette viser jo hvor absurd det egentlig er at menn skal bare pule damer til de selv kommer, og så er sexen ferdig.

Så basically, hvis dama ikke vil gjøre noe for å få mannen til å komme, så er det urettferdig og kjipt og sånn. Når det går andre veien, er det «vanlig», og «normalt».

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min bok går dette begge veier. Begge gir og tar. Så er ikke jeg veldig redd for griseri, heller tvert i mot.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil vel gjerne komme han også da. Eller gir du ham orgasme på andre måter?

Hvor dette voldsomme fokuset på orgasme, eller penetrasjonssex for den del. Sex kan da være mye mer enn det?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjellen ligger nok i at menn uansett må gjøre jobben, både for seg selv og dama. Man kan ikke si at det å ikke gi partneren orgasme er like egoistisk som det å ikke la partneren få gjøre jobben selv.

Anonymkode: 632e5...b5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes jo helt fantastisk ut spør du meg 😍🤩

Skulle ønske at min mann hadde gjort det samme mot meg ❤️

Anonymkode: be2ca...bf2

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dette voldsomme fokuset på orgasme, eller penetrasjonssex for den del. Sex kan da være mye mer enn det?

Ja, sex kan være mye mer enn det, men da må du jo gjøre mye mer. 

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler en hjernetransplantasjon, vil tro det hjelper;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...