AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Datet en mann og jeg ble til slutt veldig frustrert over at han var så av å på,så jeg klarte ikke mer. Tekstbok hot and cold fyr. Oppførte seg som kjæresten min i flere mnd,plutselig hørte jeg ikke fra han på en uke eller 2 og sånn holdt vi på frem og tilbake lenge. vi har ikke hatt kontakt på nesten 1.5 år,men for noen dager siden startet han en samtale på messenger å lurte på hvordan det gikk. Og det kom raskt frem uten at jeg i det hele tatt hadde spurt at han fremdeles var singel. Det har ikke gått en dag etter vi gikk hver våre veier at jeg ikke har tenkt på denne fyren, trodde virkelig vi hadde noe spesielt og skjønner ikke hvorfor det er vanskeligere for meg å komme over han enn det var å komme over min eksmann som jeg hadde vært gift med i 13 år og har barn med. Faan altså,trodde jeg aldri kom til å høre fra han igjen siden det har gått så lang tid og nå er jeg så redd for at jeg ikke klarer å motstå han,patetisk når jeg er voksen og vet bedre. orker ikke tanken på å prøve igjen for å så risikere å havne i samme runddansen igjen. vet at han egentlig er en Veldig bra fyr og hadde vi ønsket det samme så hadde vi lett kunne hatt et morsomt,spennende og godt forhold. men jeg er ikke naiv og jeg er fullt klar over utfallet ,men vet ikke,det er nesten som en bitteliten del av meg tenker at det kan jo hende han har endret mening på den tiden vi har vært fra hverandre. aner ikke,fornuften sier jo det samme som jeg er ganske sikker på at dere tenker. Akkurat som man bare må stikke tåen uti selv om du vet det er kaldt🤦🏽♀️ Anonymkode: ea80a...7a3
Cinnamondiva Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Vel, synes egebtlig at han leker litt med følelsene dine. Dere kan godt prøve i forhold, men han burde ikke leke med dine følelser. Sett grenser og forklar hvordan su vil ha det 1
GrønnNellik68 Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Dere burde møtes face to face og snakke åpent og ærlig om ting. Ikke det chatte greiene der mye blir misforståelser pga at du ikke kan se kroppsspråk, ansiktsuttrykk og tonefall. Det sier mer enn bare skrift. Du må også formidle hva du trenger for at du eventuelt skal vurdere noe sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå