Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 ja jeg vet det er forskjellig fra person til person, men lurte bare ca hvor lenge, 15 år, 18 år, 25 år..
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 I en alder av 23, så har jeg fått større pupper enn jeg hadde som 20-åring. Klager ikke
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Ah ok, ingen grunn til bekymring som 19åring, da Større pupper, sulten (pga sommervarmen) og griner når jeg ser pusunger i albumet her på kg, en begynner å bekymre seg da :-? Men igjen er jeg flink med pillene. Ja.
Gjest allium Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Mine sluttet å vokse da jeg var 39... Da sluttet jeg nemlig å amme mitt tredje barn. Har bare fått større pupper for hver unge, og jeg som i 20-årene hadde 75B, har nå 80DD. Så mye for de vrengte baklommene alle sa jeg kom til å få.
Gjest Catwoman Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Puppene mine vokste en del da jeg begynte på p-plasteret. Og det er ikke fordi jeg la på meg, for det har jeg ikke gjort. Syns det er helt greit jeg
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Towelie da Du kan jo bare låne av seroxata (si at jeg også vil ha noen gram!)! Jeg fikk større pupper av å gå på antidepressiva!! :o Fordi jeg la på meg litt... Men kanskje det kan ha noe med alder å gjøre også? Jeg er 25! Så du har jo GOOOOOOOOOOOOD tid! Å nei nei! Jeg går ikke på slikt, mente bare vanlige p-piller hehe For det jeg går rundt for er at jeg skal ha beibis, men så tar jeg pilla helt regelmessig nesten på samme klokkeslett hver dag, men nissen tuller med at siden jeg er så følsom for tida (over-empatisk for dolk som dør på tv og kattunger og lignende) og føler meg gravid i magen fordi folk allerede har satt griller i hodet mitt med tullet sitt, HUFF! Jeg må slutte å ta sånn på vei må jeg!
Pi@ Skrevet 29. juni 2005 #7 Skrevet 29. juni 2005 Kjentes ut som om mine pupper slutta å vokse når jeg var 12 år, da begynte alle andre sine å komme . Sto foran speilet og sa til puppene mine: "Kom igjen voks da for F***", etterhvert måtte jeg bare innse at det ikke kom til å skje. Er stort sett 75a, men noen ganger blir det litt stor cup. En positiv ting: det er praktisk
lillesky Skrevet 29. juni 2005 #8 Skrevet 29. juni 2005 En positiv ting: det er praktisk De fleste jeg kjenner med store pupper får ofte vondt i ryggen.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #9 Skrevet 29. juni 2005 Ønsker meg bare en liten C/stor B, nå har jeg mellomB og det hadde ikke vært noe problem med litt større altså!! Så lenge jeg ikke får en beibi med på kjøpet!
Gjest lilletroll Skrevet 29. juni 2005 #10 Skrevet 29. juni 2005 Mine begynte aldri å vokse de... :-? (Før jeg dro til snille, flinke kirurgen )
Gjest C90 Skrevet 29. juni 2005 #11 Skrevet 29. juni 2005 Går du mye opp i vekt senere (jeg gjorde det rett etter at jeg rundet 30), så følger puppestørrelsen med. Har aldri hatt så flotte pupper før, noen gang! Men må selvsagt tåle litt ekstra fett på mage/lår (who cares?)
Gjest Daniella_ Skrevet 29. juni 2005 #12 Skrevet 29. juni 2005 Mine pupper vokste enda litt mer rundt 21-22 års alderen.
Gjest Mine sine Skrevet 30. juni 2005 #13 Skrevet 30. juni 2005 Mine var en jevn B til etter amming av barn 2, så bare forsvant de og en A var til nød liten nok. Så, etter dager og netter med fundering på hvordan-skaffe-tjue-tusen-til-silikon, begynte de å vokse og kjæresten min kooooooser nå med mine solide C-cup-pupper med perfekt fasong
Gjest seroxata Skrevet 30. juni 2005 #14 Skrevet 30. juni 2005 seriøst, kan de vokse såå lenge? :o jeg er nødt tilå få brystreduksjon. øyh, jeg legger igjen det som blir skrapa ut til dere
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #15 Skrevet 30. juni 2005 Wuhu give me some! :o Men jeg fikk ikke lov å få større av han nissen siden disse her passer til min fasong, bøst for JEG får ikke sammenlimt kløft som alle andre gjør
Shoegal Skrevet 1. juli 2005 #16 Skrevet 1. juli 2005 seriøst, kan de vokse såå lenge? :o jeg er nødt tilå få brystreduksjon. øyh, jeg legger igjen det som blir skrapa ut til dere men ikke alle får større bryster når de får barn. noen får faktisk mindre! så var jeg deg, ville jeg nok ventet og sett det an til etter at du evt har fått barn en dag. selv om du synes du har store nå, vil du nok ikke være så fornøyd med 2 reduksjoner etter hverandre heller, hvis du skjønner hva jeg mener...
Gjest Sukkerert Skrevet 1. juli 2005 #17 Skrevet 1. juli 2005 Mine sluttet å vokse da jeg var 39... Da sluttet jeg nemlig å amme mitt tredje barn. Har bare fått større pupper for hver unge, og jeg som i 20-årene hadde 75B, har nå 80DD. Så mye for de vrengte baklommene alle sa jeg kom til å få. Godt at du hadde 75B i utganspunktet da, og ikke 80DD. Med den økningen kunne du fått problemer med å finne bh da, ja. :-D
Gjest 52 Skrevet 1. juli 2005 #18 Skrevet 1. juli 2005 Mine begynte plutselig å vokse da jeg begynte på p-piller. Greit nok, men måtte plutselig utvide bh samlingen siden jeg begynte å "ramle ut" av dem jeg allerede hadde.
Gjest Darcy Skrevet 2. juli 2005 #19 Skrevet 2. juli 2005 Puppene mine var større da jeg var 18 enn de er nå, men så veide jeg mer også, så det er nok en naturlig årsak :-)
Furstina Skrevet 2. juli 2005 #20 Skrevet 2. juli 2005 Pupper växer eller krymper också med vikt och graviditet. Går du upp i vikt brukar brösten öka i storlek. Är du stor och går ner brukar brösten krympa lite. De flesta får stora bröst under graviditet och amning men efteråt kan de faktiskt vara mindre än tidigare - eller fortsatt större.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå