AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 På 17. Mai startet jeg å snakke med en mann på tinder.... Vi fant veldig fort tonen og praten gikk utrolig lett om alt mellom himmel og jord, og vi åpnet oss begge om ting som er veldig personlige. Dro på date med han nå på fredag som var og det var så FINT.... Vi snakker så godt sammen, vi har noen sammenfallende interesser og noen ulike. Allerede her snakker vi sånn helt hypotetisk om hvor vi skulle bosatt oss osv (en bor i by og en på bygd), på søndag traff vi hverandre igjen.... Nå er det enda hyggeligere. Vi holder hender og kysser. Drar hjem til han etterhvert og lager middag og har det så fint... Vi snakker masse om fremtiden vår, om ønsker, drømmer og mål osv (vi er 35 og 37 år) og vi er fremtidsrettet sammen. Det føles så riktig! Og jeg vet med sikkerhet at VI kommer til å bli bra sammen ❤️ Noen som har fått sånne følelser så fort....? Jeg har bare lyst til å bli kjæresten hans så fort som mulig..... Hehe... Når et det liksom "innafor" å ta opp det temaet.......?? Anonymkode: a4157...eec 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Ja ...men det var bare sex for han kom frem etterhvert.., Anonymkode: 1e978...944
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ...men det var bare sex for han kom frem etterhvert.., Anonymkode: 1e978...944 Er du ts? Føler med deg, har det helt likt nå. Anonymkode: 24125...a9c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Ja ...men det var bare sex for han kom frem etterhvert.., Anonymkode: 1e978...944 Du er ikke TS? Anonymkode: 2c807...d82
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke TS? Anonymkode: 2c807...d82 Nei, er ikke meg, TS det der.... Var hos han idag igjen.... Og da kaller han meg jenta mi, og det føles så bra.... Så står vi på kjøkkenet og koser og holder rund hverandre... Så kysser han meg og sier "kan jeg kalle deg kjærsten min nå?" Etter å ha truffet hverandre tre ganger, det er ingen ting som føles så riktig som å være kjæreste med han der ❤️ herre min sksper han er så flott!!!! Anonymkode: a4157...eec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå