Gå til innhold

Ned noen kilo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg sitter igjen nå, etter å ha vært permittert i 2 mnd, hvor tiden har gått til å spise litt for mye god mat, og bull mosjon.

jeg har lagt på meg et par kilo, og jeg ser forandringer i ansikt og på kroppen at de kiloene har ankommet kroppen min.

Jeg veier ikke mye fra før, jeg ligger på en 67-68kg nå tipper jeg og er 173cm hør. Men jeg føler jeg ikke tilfreds i kroppen min, og ønsker den skal komme tilbake til der den var før. 
jeg har en ønske om p kunne gå ned et par kilo, eller kunne stramme opp kroppen litt, men har ikke masser av tid til å trene, derfor må jeg begynne med kostholdet mitt som ikke er så bra.

Det er veldig lite variert og jeg skulle gjerne spist litt sunnere men vet ikke hva jeg skal/burde spise for å kunne sette igjen prosessen.

hvilken forslag har dere? 
hva burde man spise og hva burde man IKKE spise?

Anonymkode: 279ee...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du gjetter vekten, men vil han konkrete eksempler?
1608470_9_1349090496583-1942422-12-1451892291967.jpg.399d11a5827103c32c32527289408531.jpg
 

Anonymkode: 4aeec...80a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spise hva du vil, men kun innen for x antall kalorier. Last ned lifesum, den regner ut hvor mye du skal ligge på i forhold til hvor forr du ønsker å gå ned. 2 kg er borte i løpet av en mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned en kaloritellingsapp, ja. Når du teller kalorier er det også lettere å spise sunt. Bearbeidet mat som pizza, pølser og pasta har ofte høyere kalorinnhold enn rent kjøtt, grønnsaker og bær. Jeg spiser mye mer grønnsaker nå enn tidligere fordi jeg får i meg et stort matvolum på relativt få kalorier. 

Du trenger ikke kutte ut noen matvarer helt, men de mest energitette matvarene, for eksempel sjokolade, bør man være forsiktig med. 

Hvis du skaffer deg en matvekt, badevekt og en kaloritellsapp har du en god start. 

Anonymkode: d9e6e...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...