AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Jeg har fått neglsopp på stortåneglen og sliter med å bli kvitt det😯 har lest om noe som heter nailnerpenn som sksl brukes i 7 dager. Har noen erfaring med dette? Ellet har noen gode råd å komme med? Anonymkode: 95e8c...90d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Jeg fikk gode råd av en fotpleier for noen år siden, og det funket - men forutsetter at du er nøye og gjør dette hver dag: - «luft» generelt tærne mest mulig, flaks det er varmere tider og du kan gå barbeint. - drypp/pensle på Vademecum (et par-tre dråper) på neglen og rundt og over kanten morgen og kveld - dryss på talkum (fåes på apotek) hver morgen og kveld for å holde tørt og unngå fukt - vask føttene daglig og tørk de skikkelig godt - klipp neglene kort jevnlig. Målet er å tørke ut/drepe soppen. Men tar litt tid før neglen blir helt fin siden tånegler vokser så seint. jeg smurte i tillegg på neglolje med litt soppdrepende egenskaper etter vademecumen var tørket hver morgen og kveld, fåes kjøpt på salonger som driver med fotterapi og/eller apotek. kan eventuelt anbefale tur til fotterapeut for å få litt behandling og rens og, men det er dyrt og behandling tar som sagt litt tid. Tror neglen ble helt fint etter 3-4 måneder Anonymkode: 53c45...bad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå