Gå til innhold

Bh str i B cup..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

70 A. Aldri vært fornøyd og skulle gjerne operert de

Anonymkode: 532de...3d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 75H. De høres altså gigantiske ut, men er ikke det. De er en håndfull og litt til. 
Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne hatt en cup eller tre mindre. Men de er ikke så store at jeg vurderer operasjon liksom. 
Ser en nevner at det er vanskelig å få tak i store størrelser. Dette er nok riktig i «vanlige» butikker, men det er ikke noe problem i undertøysbutikker.

Anonymkode: 26310...99b

Mulig det er meg du refererer til, men jeg er både på vanlige butikker og på undertøysbutikker a la change og triumph, og selv om jeg oftere finner størrelsen min der, så sliter jeg med at de ikke passer på andre måter. Hos meg ligger ofte problemet i at siden på bh cupen blir for høy under armhulen og gir meg gnagsår, mens cupen forøvrig ikke kan være noe mindre. Har blitt målt hundre ganger på alle mulige butikker, men ender alltid på 70E/F. Har sydd om mang en bh:P Så vet ikke hva greia er med at produsentene tror man har pupper i armhulen eller om det bare er jeg som er anatomisk merkelig :fnise:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når 70% av befolkningen er overvektig, er det også naturlig at mange har større bryster enn før og derfor trenger større BH. De fleste som er veldig slank har ikke naturlig kjempestore bryster, fordi bryster består mye av fett, og derfor vil kvinner med generell lav fettprosent også ha lav fettprosent her. Jeg bruker selv 70B (egentlig 65C, men jeg liker ikke at det føles stramt), og har aldri tenkt at jeg burde ha større bryster. De står jo i perfekt stil med resten av min lille kropp. 

Anonymkode: c1615...859

Hvor i all verden har du det tallet fra?:P Både jeg og min venninne(hun har 80G/H), er normalvektig, så er ikke nødvendigvis sånn at folk er tjukke bare fordi de har store pupper. Har to venninner, en overvekt og en fedme klasse 2, begge med svært liten byste. Ernæring er absolutt inne i bildet, men ikke nødvendigvis i form av overvekt.

Anonymkode: 495d4...c1b

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er meg du refererer til, men jeg er både på vanlige butikker og på undertøysbutikker a la change og triumph, og selv om jeg oftere finner størrelsen min der, så sliter jeg med at de ikke passer på andre måter. Hos meg ligger ofte problemet i at siden på bh cupen blir for høy under armhulen og gir meg gnagsår, mens cupen forøvrig ikke kan være noe mindre. Har blitt målt hundre ganger på alle mulige butikker, men ender alltid på 70E/F. Har sydd om mang en bh:P Så vet ikke hva greia er med at produsentene tror man har pupper i armhulen eller om det bare er jeg som er anatomisk merkelig :fnise:

Hvor i all verden har du det tallet fra?:P Både jeg og min venninne(hun har 80G/H), er normalvektig, så er ikke nødvendigvis sånn at folk er tjukke bare fordi de har store pupper. Har to venninner, en overvekt og en fedme klasse 2, begge med svært liten byste. Ernæring er absolutt inne i bildet, men ikke nødvendigvis i form av overvekt.

Anonymkode: 495d4...c1b

Dette var mitt problem på change også. Der målte de meg til 65F. Skålene gnagde under armene samtidig som puppene kun fylte halve skålen. Jeg må ha veldig rare pupper, for i Lindex BH så ligger jeg mellom 70B og 70 C ( alt ettersom hvordan modellen ser ut ) og de sitter som støpt 

Anonymkode: bef72...2e0

AnonymBruker
Skrevet

Men altså, om du bruker 80, så er du jo 80 cm under brystene? Det er jo mye. Vil ikke si at man er overvektig, men litt lubben. Men ja, vanskelig å finne fine størrelser til oss mellom 65-70 A. Bare de siste 10 årene er dette blitt stadig vanskeligere. Samme som str s i klær, alltid tomt. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, om du bruker 80, så er du jo 80 cm under brystene? Det er jo mye. Vil ikke si at man er overvektig, men litt lubben. Men ja, vanskelig å finne fine størrelser til oss mellom 65-70 A. Bare de siste 10 årene er dette blitt stadig vanskeligere. Samme som str s i klær, alltid tomt. 

Virkelig? Jeg bruker størrelse S og syns alltid at det er det som henger igjen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 65D, eventuelt 60DD, og er fornøyd med det. Det er en håndfull med mine små hender. Jeg hadde ikke vært komfortabel med særlig større bryster. 

Anonymkode: 09f9d...b3b

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var mitt problem på change også. Der målte de meg til 65F. Skålene gnagde under armene samtidig som puppene kun fylte halve skålen. Jeg må ha veldig rare pupper, for i Lindex BH så ligger jeg mellom 70B og 70 C ( alt ettersom hvordan modellen ser ut ) og de sitter som støpt 

Det kan være på grunn av at modellen ikke passer deg. Det er enkelte modeller på Change som ikke sitter bra på meg i det hele tatt. Flott at du har funnet modeller på Lindex som passer deg bedre. 

Anonymkode: 09f9d...b3b

AnonymBruker
Skrevet

Du skal få en oppmuntring fra meg som er over 50 år og bruker B-cup 🙂. Venninner med store bryst har klagd i mange år over at puppene henger mer og mer. Mine er faktisk nesten like spretne som for 20 år siden 🙂. Så gled deg over små pupper du 🙂

Anonymkode: c6471...7a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller du kan være som meg, som ikke forstår hvorfor bh-er skal være stramme. Har små runde bryster så har ikke behov for push-up, kun for å runde av formen og ikke vise nippelformen. Så jeg bruker gjerne 80A eller 75A selv om jeg er anorektisk.

Anonymkode: e93bc...cb8

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, Belima said:

Jeg har funnet ut at det er forskjell på hvor en kjøper BH. Change har helt andre mål enn på Det lille under på Paleet. Så derfor er det umulig for meg å være sikker på hvilken str jeg har. Kan ikke svare hvis noen spør, før jeg har sjekket fra hvilken butikk jeg har handlet den jeg har på.
Så sjekk denne fra Change og finn ut hva dette merket sier du skal ha.
https://www.change.com/no/bra-guide

Jeg bruker samme størrelse hos change og på det lille under.

Anonymkode: 28358...9ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes 75B er stort... men har selv 70A (og er veldig fornøyd med det) 😀

Anonymkode: 61ebb...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...