AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Hva betyr det når en mann har skrevet instagrammen sin i Tinderbioen? Er det for at de som vil skal få et bedre innblikk i hvem han er? Eller ønsker de å bli kontaktet der? Anonymkode: 777f1...cd9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Hvis de skriver instagram eller snapchat navnet i bioen er det tegn på at de ikke bruker tinder men kun vil ha følgere eller er løse på tråden. Anonymkode: d5a30...c04 4
jabx Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 De er bare på Tinder for å skaffe seg IG-følgere. IG-horing. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Skjønner! Han har jo ikke så mange følgere, rundt 300. Så det virker ikke som det slår an helt da😅 Anonymkode: 777f1...cd9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner! Han har jo ikke så mange følgere, rundt 300. Så det virker ikke som det slår an helt da😅 Anonymkode: 777f1...cd9 300 er jo ikke akkurat dårlig. Anonymkode: fd4e1...aff 3
Okapi Skrevet 27. mai 2020 #6 Skrevet 27. mai 2020 Dette var en snodig tolkning, men burde kanskje ikke være overrasket. Det er jo en del tankelesere på forumet, og er det noe jeg har lært her, så er det at det skal dømmes fort! Jeg tenkte naivt nok at å linke til Instagram og Spotify kunne være en grei måte å vise hva man er interessert i. Ante ikke at det betydde at man er tøsete og oppmerksomhetssyk. 2
Elefantenirommet Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 34 minutter siden, Okapi skrev: Dette var en snodig tolkning, men burde kanskje ikke være overrasket. Det er jo en del tankelesere på forumet, og er det noe jeg har lært her, så er det at det skal dømmes fort! Jeg tenkte naivt nok at å linke til Instagram og Spotify kunne være en grei måte å vise hva man er interessert i. Ante ikke at det betydde at man er tøsete og oppmerksomhetssyk. Enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #8 Skrevet 27. mai 2020 35 minutter siden, Okapi skrev: Dette var en snodig tolkning, men burde kanskje ikke være overrasket. Det er jo en del tankelesere på forumet, og er det noe jeg har lært her, så er det at det skal dømmes fort! Jeg tenkte naivt nok at å linke til Instagram og Spotify kunne være en grei måte å vise hva man er interessert i. Ante ikke at det betydde at man er tøsete og oppmerksomhetssyk. Vi snakker ikke om å linke Tinder til Instagram og Spotify. Men å skrive brukernavnet i biografi tekstfeltet. Når man linker instagram via Tinder kan man ikke se instagram brukernavnet. Anonymkode: d5a30...c04 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #9 Skrevet 27. mai 2020 Hver gang jeg ser noen skrive ig link/navn tenker jeg det er instagram horer som kun er ute etter bekreftelse og følgere. tar de overhodet ikke seriøst. Anonymkode: 38a86...92b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #10 Skrevet 27. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg ser noen skrive ig link/navn tenker jeg det er instagram horer som kun er ute etter bekreftelse og følgere. tar de overhodet ikke seriøst. Anonymkode: 38a86...92b Helt enig. Støtter den Anonymkode: 37aed...0a5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå