AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Hei! Jeg har en liten hund som ofte får anfall, når hun får de så blir hun helt stiv, og ligger helt stille med ørene bak. Hvis jeg løfter hun opp så er alle beina og kroppen helt stiv, og hun kan også lage lyder som beskriver at hun syns det skummelt og ubehagelig. Hun er også veldig ustø når hu går som kan gjøre at hun faller. Startet for 1,5 år siden. har vært hos mange forskjellige dyrleger som ikke hadde noe svar på hva det kom av og ikke forsto hva det var, før jeg i desember var hos dyrlege nummer 5 som fant ut at hun hadde veldig lavt blodsukker så jeg startet å gi hun flere små måltider om dagen og litt honning ved siden av. Dette har fungert kjempe fint i flere mnd nå, helt til anfallene plutselig kom tilbake igjen og kommer flere ganger om dagen. Hu får de ofte når hu anstrenger seg eller under/etter tur. skal tilbake til dyrlegen, men lurte på om noen har opplevd det samme og om du Evt fant ut hva det var? hun er pomchi. Anonymkode: a7018...c17
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Er hun sjekket for epilepsi og diabetes? Anonymkode: 615d1...93b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå