AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Syns den er nydeleg fin. Kva garn brukte du? Les at ein kan bruke både Line fra Sandnes eller tynn merino. Anonymkode: 6eccc...2dd
skruf Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Jeg har strikket den til barn, brukte sunday fra Sandnes Enkel tråd og pinne nr 3 Har kjøpt garn og mønster til en til meg selv også, bruker fortsatt sunday, men den skal strikkes på pinne nr 4 med dobbelt tråd av det garnet til voksen Nydelig genser, både til barn og voksne
skruf Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Line fra Sandnes er forresten blanding av lin og bomull. Sunday er merinoull
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, skruf skrev: Line fra Sandnes er forresten blanding av lin og bomull. Sunday er merinoull Ok,tusen takk for svar😀Skal sjekke ut Sunday...deilig med ull. Anonymkode: 6eccc...2dd
skruf Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok,tusen takk for svar😀Skal sjekke ut Sunday...deilig med ull. Anonymkode: 6eccc...2dd Ja, jeg liker best ull Har en sunday tee fra petite knit som er strikket i tynn line, og den er forsåvidt god å bruke når været er fint og det er varmt ute, men jeg foretrekker likevel ull.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #6 Skrevet 27. mai 2020 10 minutter siden, skruf skrev: Jeg har strikket den til barn, brukte sunday fra Sandnes Enkel tråd og pinne nr 3 Har kjøpt garn og mønster til en til meg selv også, bruker fortsatt sunday, men den skal strikkes på pinne nr 4 med dobbelt tråd av det garnet til voksen Nydelig genser, både til barn og voksne Eneste at det er dårlig fargeutvalg av Sunday? Anonymkode: 6eccc...2dd
skruf Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eneste at det er dårlig fargeutvalg av Sunday? Anonymkode: 6eccc...2dd Synes det er ganske bra jeg, var så mange farger at det var vanskelig å velge 😄 Jeg har strikket en i støvet syrin og en i strågul, og til meg selv så ble det fargen brunt sukker 1
Diamant20 Skrevet 27. mai 2020 #8 Skrevet 27. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eneste at det er dårlig fargeutvalg av Sunday? Anonymkode: 6eccc...2dd Du har sunday i samarbeid med Petiteknit og sunday uten samarbeid (altså vanlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå