AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Del Skrevet 27. mai 2020 Syns den er nydeleg fin. Kva garn brukte du? Les at ein kan bruke både Line fra Sandnes eller tynn merino. Anonymkode: 6eccc...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. mai 2020 #2 Del Skrevet 27. mai 2020 Jeg har strikket den til barn, brukte sunday fra Sandnes Enkel tråd og pinne nr 3 Har kjøpt garn og mønster til en til meg selv også, bruker fortsatt sunday, men den skal strikkes på pinne nr 4 med dobbelt tråd av det garnet til voksen Nydelig genser, både til barn og voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. mai 2020 #3 Del Skrevet 27. mai 2020 Line fra Sandnes er forresten blanding av lin og bomull. Sunday er merinoull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Del Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, skruf skrev: Line fra Sandnes er forresten blanding av lin og bomull. Sunday er merinoull Ok,tusen takk for svar😀Skal sjekke ut Sunday...deilig med ull. Anonymkode: 6eccc...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. mai 2020 #5 Del Skrevet 27. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok,tusen takk for svar😀Skal sjekke ut Sunday...deilig med ull. Anonymkode: 6eccc...2dd Ja, jeg liker best ull Har en sunday tee fra petite knit som er strikket i tynn line, og den er forsåvidt god å bruke når været er fint og det er varmt ute, men jeg foretrekker likevel ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #6 Del Skrevet 27. mai 2020 10 minutter siden, skruf skrev: Jeg har strikket den til barn, brukte sunday fra Sandnes Enkel tråd og pinne nr 3 Har kjøpt garn og mønster til en til meg selv også, bruker fortsatt sunday, men den skal strikkes på pinne nr 4 med dobbelt tråd av det garnet til voksen Nydelig genser, både til barn og voksne Eneste at det er dårlig fargeutvalg av Sunday? Anonymkode: 6eccc...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. mai 2020 #7 Del Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eneste at det er dårlig fargeutvalg av Sunday? Anonymkode: 6eccc...2dd Synes det er ganske bra jeg, var så mange farger at det var vanskelig å velge 😄 Jeg har strikket en i støvet syrin og en i strågul, og til meg selv så ble det fargen brunt sukker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 27. mai 2020 #8 Del Skrevet 27. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eneste at det er dårlig fargeutvalg av Sunday? Anonymkode: 6eccc...2dd Du har sunday i samarbeid med Petiteknit og sunday uten samarbeid (altså vanlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå