Gå til innhold

UVI eller klamydia?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig hatt klamydia, fikk positivt resultat for en måned siden, og gikk en uke på antibiotika. Kastet opp den første dagen på antibiotika, like etter å ha tatt tablettene, ringte legekontoret, og de mente at det sannsynligvis gikk bra likevel.. 

Oppdaget at jeg hadde klamydia fordi jeg begynte å blø under samleie, men husker også at jeg hadde en liten stund UVI-lignende symptomer. Kjæresten min har testet seg for klamydia og fikk negativt prøveresultat. Blødningene under samleie har stoppet, og jeg har stort sett kjent meg i fin form.

Her om dagen hadde jeg analsex med kjæresten, det som var litt dumt var at vi hadde vekselvis anal  og vaginal sex. Etter dette fikk jeg UVI-lignende symptomer igjen, minner veldig om de symptomene jeg hadde rett før jeg fikk påvist klamydia. Jeg må tisse hele tiden, og det svir litt ved vannlating - det gjør ikke direkte vondt, men er irriterende og ubehagelig å kjenne at man må på do hele tiden. Så hva er dette mest sannsynlig? Urinveisinfeksjon etter sexen? Eller kan klamydiaen være tilbake eller rett og slett ikke ha forsvunnet? Hvis man har klamydia med symptomer - er det vanlig at symptomene kommer og går?

Er det vanlig å dra til legen å re-teste seg for klamydia? 

Anonymkode: 92e46...66b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Anonymkode: 92e46...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...