Gå til innhold

SAS restarter ruter til Europa i juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

God nyheter!

SAS har nå begynt salget av billetter til en rekke EU-land. Det ser ut til at de starter opp mange ruter i løpet av juni.

Noen eksempler på direkteruter som man nå kan kjøpe billetter til:

Brussel 15. juni
Paris 15. juni
Nice 17. juni
Roma 18. juni
Athen 20. juni
Olbia 27. juni
Palermo 28. juni
Faro 29. juni
Las Palmas 29. juni

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Krantz95 skrev:

God nyheter!

SAS har nå begynt salget av billetter til en rekke EU-land. Det ser ut til at de starter opp mange ruter i løpet av juni.

Brussel 15. juni
Paris 15. juni
Nice 17. juni
Roma 18. juni
Athen 20. juni
Olbia 27. juni
Palermo 28. juni
Faro 29. juni
Las Palmas 29. juni

Link til pressemelding/nyhetsartikkel?

Anonymkode: 19c91...171

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link til pressemelding/nyhetsartikkel?

Man kan sjekke på SAS sin hjemmeside hvilke destinasjoner man nå kan kjøpe billetter til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Krantz95 skrev:

Man kan sjekke på SAS sin hjemmeside hvilke destinasjoner man nå kan kjøpe billetter til.

Altså, billettsalget er åpent et stykke frem i tid uansett, men hvis reiserådene ikke endres så kanselleres det. Slik har det vært siden 12 mars.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har du det skikkelig grusomt hjemme? Hva med å bare flytte fra Norge? Jeg har sett minst 5 slike tråder laget av deg, og jeg er ikke veldig aktiv her. Hvis tre måneder uten reising tar livet av deg burde du heller gjøre noe med det, enn å legge ut på reise under århundrets største pandemi. Og lese et par klimarapporter.

Anonymkode: 9bc87...1be

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du det skikkelig grusomt hjemme? Hva med å bare flytte fra Norge? Jeg har sett minst 5 slike tråder laget av deg, og jeg er ikke veldig aktiv her. Hvis tre måneder uten reising tar livet av deg burde du heller gjøre noe med det, enn å legge ut på reise under århundrets største pandemi. Og lese et par klimarapporter.

La nå folk reise

Anonymkode: aa039...702

Skrevet
1 hour ago, Krantz95 said:

God nyheter!

Brussel 15. juni
Paris 15. juni
Nice 17. juni
Roma 18. juni
Athen 20. juni
Olbia 27. juni
Palermo 28. juni
Faro 29. juni
Las Palmas 29. juni

Så det var en artikkel på det og regnet med du hadde laget en tråd om det :)

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rosa Sitron skrev:

Så det var en artikkel på det og regnet med du hadde laget en tråd om det :)

Ja, jeg hviler ikke på mine laurbær. Ingen ny dag uten ny tråd på koronaforumet på KG 🙂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Krantz95 skrev:

God nyheter!

Brussel 15. juni
Paris 15. juni
Nice 17. juni
Roma 18. juni
Athen 20. juni
Olbia 27. juni
Palermo 28. juni
Faro 29. juni
Las Palmas 29. juni

Gladnyhet og gladnyhet. Ting har endelig lagt seg til ro i Norge, så skal vi ned en gang reise ut av Norge. Ser for meg en ny «vinterferie» situasjon, der mange kommer til å dra med seg corona hjem til Norge og vi får en ny lockdown 😐

Kunne ikke verden bare blitt enig om at 2020 er avlyst. Reise kan vi gjøre neste år. 

Anonymkode: e16e7...d8f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er du permitert fra reiselivsbransjen så mye som du prøver å pushe alle til å reise til utlandet?

Anonymkode: 1953c...92d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gladnyhet og gladnyhet. Ting har endelig lagt seg til ro i Norge, så skal vi ned en gang reise ut av Norge. Ser for meg en ny «vinterferie» situasjon, der mange kommer til å dra med seg corona hjem til Norge og vi får en ny lockdown 😐

Kunne ikke verden bare blitt enig om at 2020 er avlyst. Reise kan vi gjøre neste år. 

Anonymkode: e16e7...d8f

Hvorfor tror du at smitten plutselig ikke vil spre seg hvis vi heller reiser neste år? Det er jo ikke sånn at viruset plutselig bare forsvinner hvis man lar være å reise til et annet land i år. 

Anonymkode: 8d242...569

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at smitten plutselig ikke vil spre seg hvis vi heller reiser neste år? Det er jo ikke sånn at viruset plutselig bare forsvinner hvis man lar være å reise til et annet land i år. 

Anonymkode: 8d242...569

Hørt om vaksine?

Anonymkode: 6e59f...8ff

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om vaksine?

Anonymkode: 6e59f...8ff

Hørt om at de kanskje aldri kommer noen vaksine? Ingen har noen gang klart å lage vaksine mot et koronavirus. Forrige gang man forsøkte (SARS-CoV) gikk det helt skeis.

Aper som fikk vaksinen ble ekstremt syke/døde. Ikke av vaksinen direkte, men når de ble eksponert for viruset etter vaksinasjon gikk kroppens immunsystem til angrep på lungene. Ikke alltid like lett å lage vaksiner... Vanligvis tar det 5-10 år å lage en god vaksine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig hva jeg også tenkte da jeg så enda en i uendeligheten av "Nå skal vi ut og reise igjen, dere!"-tråder fra den kanten.

Anonymkode: cbbb6...b08

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser frem til at du kommer med reiserapporter på sidene her, @Krantz95 Har du bestilt?

Anonymkode: 34f99...f9a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Krantz95 skrev:

God nyheter!

Brussel 15. juni
Paris 15. juni
Nice 17. juni
Roma 18. juni
Athen 20. juni
Olbia 27. juni
Palermo 28. juni
Faro 29. juni
Las Palmas 29. juni

Skal flyet gå til Praha også??

Anonymkode: f3bc3...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Få håpe de åpner opp for Finland også snart. 

Anonymkode: 3854f...c6f

Skrevet

Fra Oslo til Helsinki fra 15. juni.

Praha finner jeg først fra september med SAS. Mulig andre selskaper enn SAS flyr direkte til Praha? Men tror kanskje at Praha ikke akkurat er et stort reisemål i sommermånedene, og at flyselskapene prioriterer andre steder først?

Gjest Mumlehumle
Skrevet

Men man må vel i karantene i det landet man reiser til og når man kommer hjem. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Mumlehumle said:

Men man må vel i karantene i det landet man reiser til og når man kommer hjem. 

Det kommer sannsynligvis nye regler for enkelte land fra midten av juni. 

Anonymkode: f4cd8...5b4

• Opprett ny...