Gå til innhold

Hvor mye koster deres bolig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
34 minutter siden, Gorgen skrev:

Slår meg som merkelig.

Ja, for dine tanker virker jo ikke merkelige. 

Neida, regner med at du bare tuller. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Ja, for dine tanker virker jo ikke merkelige. 

Neida, regner med at du bare tuller. 

Mine tanker er ikke merkelige.
Frykt nr 1 til den parten som ikke ønsker å gifte seg er at de tror forholdet vil endre seg. Altså,kort oppsummert,du er ikke med en partner du stoler 100% på.

Skrevet
49 minutter siden, Gorgen skrev:

Frykt nr 1 til den parten som ikke ønsker å gifte seg er at de tror forholdet vil endre seg. Altså,kort oppsummert,du er ikke med en partner du stoler 100% på.

Er faktisk mer papirarbeid med en samboerkontrakt enn ved å gifte seg. Så er «lettere» å gifte seg, enn å skrive kontrakt. Men det betyr ikke at alle mener at en må gifte seg for å føle at en skal kunne stole 100% på partneren. Å det er ikke akkurat vanskelig å skille seg i disse tider.

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, Gorgen skrev:

Nei, du tror ikke helt seriøst at alle verdens mennesker deler din tankegang...?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Nei, du tror ikke helt seriøst at alle verdens mennesker deler din tankegang...?

Sikkert ikke ALLE mennesker, men brorparten.

Skrevet
7 minutter siden, Verona86 skrev:

Er faktisk mer papirarbeid med en samboerkontrakt enn ved å gifte seg. Så er «lettere» å gifte seg, enn å skrive kontrakt. Men det betyr ikke at alle mener at en må gifte seg for å føle at en skal kunne stole 100% på partneren. Å det er ikke akkurat vanskelig å skille seg i disse tider.

Sikkert mer jobb med det praktiske,altså papirarbeid.
Det er kun den store kjærligheten som får mennesker til å gifte seg.Det forpliktes på et helt annet nivå med ekteskap.Når det er sagt så ender jeg med et punktum her.Det var vel aldri meningen at denne tråden skulle handle om dette.

Skrevet
4 minutter siden, Gorgen skrev:

Sikkert mer jobb med det praktiske,altså papirarbeid.
Det er kun den store kjærligheten som får mennesker til å gifte seg.Det forpliktes på et helt annet nivå med ekteskap.Når det er sagt så ender jeg med et punktum her.Det var vel aldri meningen at denne tråden skulle handle om dette.

Et siste spørsmål; Så da går jeg ut i fra at du er lykkelig gift?

AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2020 den 8.43, AnonymBruker skrev:

Skal snart kjøpe hus med samboeren min. Vi lurer på hvor mye deres hus koster og hva inntekten/samlet inntekten deres er. 

Anonymkode: dfe5e...ec6

Kontakt banken! Hjelper ikke hva alle andre har da det er mange faktorer som spiller inn ifht hva man får i lån 😊

Anonymkode: 3d15f...555

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Gorgen skrev:

Sikkert ikke ALLE mennesker, men brorparten.

Kjenner mange som ikke er gift, og heller ikke opptatt av å få giftet seg. Det er ikke akkurat sånn at kjærligheten blir mer ekte om man gifter seg. Det er ikke noe magisk over et ekteskap, spør du meg. 

Jeg syns du har "lovet" mer når du velger å få barn sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nåværende bolig: 2,3. Boligen vi skal flytte inn i: 6,5. Men har utleiedel. Lånet er jo betydelig mindre da vi har mye egenkapital. 

Anonymkode: 5c91b...91b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nåværende bolig: 2,3. Boligen vi skal flytte inn i: 6,5. Men har utleiedel. Lånet er jo betydelig mindre da vi har mye egenkapital. 

Samlet inntekt er 1,3. 

Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Kjenner mange som ikke er gift, og heller ikke opptatt av å få giftet seg. Det er ikke akkurat sånn at kjærligheten blir mer ekte om man gifter seg. Det er ikke noe magisk over et ekteskap, spør du meg. 

Jeg syns du har "lovet" mer når du velger å få barn sammen. 

Det å  inngå ekteskap, er for mange det ultimate tegn på kjærlighet, da en slik pakt gjør oss og partneren vår til noe mer enn bare kjærester.

Merk,for mange.Ikke alle.

Skrevet
1 time siden, Verona86 skrev:

Et siste spørsmål; Så da går jeg ut i fra at du er lykkelig gift?

Absolutt :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Gorgen skrev:

Det å  inngå ekteskap, er for mange det ultimate tegn på kjærlighet, da en slik pakt gjør oss og partneren vår til noe mer enn bare kjærester.

Merk,for mange.Ikke alle.

Gå vekk

Anonymkode: 3e79c...2b0

AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2020 den 8.43, AnonymBruker skrev:

Skal snart kjøpe hus med samboeren min. Vi lurer på hvor mye deres hus koster og hva inntekten/samlet inntekten deres er. 

Anonymkode: dfe5e...ec6

Vi bor på Løvenstad, like ved Lillestrøm og Strømmen. Vi har 1,2 i lønn i året, huset kostet 4,9 i 2012 og er nå priset til 8. Vi har 2,5 i lån. 

Anonymkode: 9670e...011

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte for 10,5. Den er Verdivurdert til 13,5 nå. Tjener 1,8

Anonymkode: 30985...e85

AnonymBruker
Skrevet
On 5/27/2020 at 11:02 AM, Gorgen said:

Jeg liker virkelig ikke banning.Det er så vulgært.

lol... ok ingen bryr seg om hva du liker, la folk få banne om de vil det og slutt å bry deg.

Anonymkode: d86f5...860

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå vekk

Anonymkode: 3e79c...2b0

😂

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol... ok ingen bryr seg om hva du liker, la folk få banne om de vil det og slutt å bry deg.

Anonymkode: d86f5...860

Det tyder på et svært fattig språk. Jeg kan godt more meg med humor og bannskap om det har en viss harmoni, men nei,bannskap i seg selv er bare vulgært.

Skrevet (endret)
7 timer siden, Gorgen skrev:

Absolutt :)

Da er jeg litt overrasket.. 

2870FC12-C22C-4F82-BD46-0EA25AD6433C.png

Endret av Verona86
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...