AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #21 Del Skrevet 4. juni 2020 Leser bøker, baker, strikker, hekler og brygger øl. Anonymkode: cd3f8...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamil Skrevet 5. juni 2020 #22 Del Skrevet 5. juni 2020 På 27.5.2020 den 2.44, AnonymBruker skrev: Jeg føler jeg trenger noe nytt i livet. Har samboer, hund, byttet jobb for et år siden. Et ganske normalt liv. Er med venner og familie. Finner på kjekke ting med samboer innimellom osv. Men jeg føler jeg trenger noe nytt, en ny aktivitet eller noe jeg kan drive på med hjemme (som ikke innebærer husarbeid, oppussing osv). Men jeg er litt blank. Hva driver du med på fritiden? Eller er det noe du kunne tenkt deg å gjøre? Anonymkode: b0785...e0d Det er mye du kan finne på, kommer an på hva slags person du er og hva du liker å gjøre. Personlig er jeg familiemann, har en fulltidsjobb, fotograf, videograf, grunder, musikk-kreatør. Nylig startet en Youtube kanal for jeg får så mange forespørseler på hvordan man kan bli bedre til å ta bedre bilder. Så jeg deler min kunnskap på norsk gjennom youtube. Ta gjerne en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnaW Skrevet 28. juni 2020 #23 Del Skrevet 28. juni 2020 Jeg har en del hobbyer nå som jeg ikke jobber så mye lenger; male/ tegne, gaming, taekwondo, sup, blomster, lese bøker/ comics, film/tv-serier, gå på kafé m venner:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #24 Del Skrevet 28. juni 2020 Salsa Jeg begynte å danse i vinter. Morsomt, bra å være i aktivitet og utfordrer hjernen. Anonymkode: 473e8...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #25 Del Skrevet 28. juni 2020 Jeg er hektet på en turer og har som mål å gå alle turer i kommunen som har innsjekk på en app jeg har lastet ned. Overraskende gøy og avhengighetsskapende🙉 Anonymkode: f6635...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #26 Del Skrevet 29. juni 2020 Meld deg på et kurs! Fotografering, maling, ridning, lær deg å spille et instrument, yoga++ Anonymkode: 409b8...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 4. juli 2020 #27 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg skriver erotika og danser hula:D elsker det! Hula er så vakkert! Skrive erotika er dritgøy, bokstavlig talt bare fantasien som er en stopper. Eller så driver jeg med ridning og hekling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #28 Del Skrevet 4. juli 2020 Stolpejakt! Anonymkode: eef64...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #29 Del Skrevet 4. juli 2020 - Fargelegging - Skrive dagbok for hånd - jogging - turer i skogen Anonymkode: 8614b...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horrorfreak Skrevet 4. juli 2020 #30 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg fargelegger. Lett å bli oppslukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #31 Del Skrevet 4. juli 2020 Har begynt å ordne mer i hagen og det er en veldig fin "hobby". Det er lystbetont, for det er morsomt å se det vokse. Og man kan så og plante så lite eller så mye man vil. Hadde aldri trodd jeg skulle like det, men det har virkelig vært gøy. Anonymkode: 3dcca...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølle-frøkna Skrevet 4. juli 2020 #32 Del Skrevet 4. juli 2020 • Turer • Eventyr med katta (følger han bare ute i hagen, blir så glad av bare det). • Følge CGM metoden (curly girl method) og prøve ut nye balsam og shampo, alltid like spennende. • Manga og anime (Les manga gratis på kissmanga, engelsk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 14. august 2020 #33 Del Skrevet 14. august 2020 Hunden, fargelegging, Diamond painting, gaming, geocaching. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 16. august 2020 #34 Del Skrevet 16. august 2020 - Håndarbeid: Strikking, hekling, søm, brodering (diverse teknikker), veving, kniplinger, nupereller+++ - Lære deg noe nytt (f.eks. et bestemt historisk tema) - Programmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 16. august 2020 #35 Del Skrevet 16. august 2020 Treskjæring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #36 Del Skrevet 16. august 2020 Jeg har skrevet ned en liste som jeg pleier å titte på, hvis jeg kjeder meg 😜 Musikk Podcast Radio Bøker Gå turer Fjellturer Båtturer Fisking Konserter Kino Teater Foredrag Forestillinger Standup Matlaging Gaming Programmering Sudoku Yatzy Kryssord Puslespill Kortspill Brettspill Pærling Fargelegging Tegning Strikking Sying Legobygging Skriving Rydding Bærplukking Spikking Anonymkode: df83c...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå