Gjest Telma Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Kjenner noen til kjempeflotte/idylliske lokaler på østlandet - gjerne gårder med flotte utsikt/hage hvor man kan sette opp telt....er så oppgitt for jeg finner ingentin. Ikke interessert i Hoel (syntes spiselokalet er litt stusselig /lavt under taket)....finnes det privat personer som eier flotte steder som kan leies ut....sette opp telt i hage/tun. Setter pris på alle ideer og tanker. Vil ha stil og flott ring rundt et utebryllup/fest.
Lassie Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Kommer jo litt an på hvor på Østlandet du mener da, men jeg vet iallfall at jeg synes Asker museum er et flott sted for slikt. Vet også at det er mange som holder sommerbryllupet sitt der, så det er nok ikke bare jeg som synes det er fint der
Gjest Telma Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Takk for ideen....Hamar/Mjøsa ideelt, men Oslo er ok. Noe med stil!!!!!
Gjest lindas Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 når er bryllupet da??? vet om noe på gjøvik men er leid ut hele sommer og mai til august neste år...
tommeline Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Dette er ikke akkurat en gård, men idyllisk og fint lokale er det. Ligger like ved Eidsvollsbygningen: http://www.festiviteten.com/
Gjest lindas Skrevet 28. juni 2005 #6 Skrevet 28. juni 2005 når er bryllupet da??? vet om noe på gjøvik men er leid ut hele sommer og mai til august neste år...
TeddyToria Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Kan noen av disse være aktuelle? Losby Gods - ligger rett utenfor Oslo, 30 min fra Gardermoen. Utrolig vakker plass! Slogum Gård - Leirsund, Skedsmo Evt. hva med Høyvang Selskapslokaler og Catering på Ridabu, Gran gård og selskapslokaler samt Hoff Gjestgiveri på Lena? Ellers er det jo flere gjestegårder i ved Stange / i Romedal...og der er det vel naturskjønne omgivelser?
Gjest Telma Skrevet 28. juni 2005 #9 Skrevet 28. juni 2005 Kjenner til Losby - flott sted....helt klart et alternativ...andre steder rundt Hamar?
Gjest lindas Skrevet 29. juni 2005 #10 Skrevet 29. juni 2005 oops... hadde vist ikke fått med meg hva plassen jeg tenkte på heter :oops: ... ring tranberg gård,gjøvik... kjempe koselig... pris på lokaler og mat ligger å ca 20000 til ca 80 pers... blilligere om det er ferre. drikke kommer utenom!!! losby er kjempe fint, men der er det vel DYRT???
miss77 Skrevet 29. juni 2005 #12 Skrevet 29. juni 2005 ring tranberg gård,gjøvik... kjempe koselig... pris på lokaler og mat ligger å ca 20000 til ca 80 pers... blilligere om det er ferre. drikke kommer utenom!!! Tranberg er kjempekoselig, men koster nok litt mer enn 20000,- for 80 pers. Dvs det koster kr. 9000,- å leie lokalet dersom dere er over 71 pers. 3 retter koster fra ca. kr 250,- pr kuvert. Men er rimelig uansett i motsetning til mye her i byen.... Kan også leie Tranberg uten kjøkken. Da koster det 1000,- kr mer å leie. Lokalleie inkluderer uansett duker, lys, servietter, noe blomster, oppdekking, rydding og vask, stereo m/musikk etter eget ønske, kaffe/te og en persons som er med og rydder frem til kl. 23.
Gjest lindas Skrevet 29. juni 2005 #13 Skrevet 29. juni 2005 Tranberg er kjempekoselig, men koster nok litt mer enn 20000,- for 80 pers. Dvs det koster kr. 9000,- å leie lokalet dersom dere er over 71 pers. 3 retter koster fra ca. kr 250,- pr kuvert. Men er rimelig uansett i motsetning til mye her i byen.... Kan også leie Tranberg uten kjøkken. Da koster det 1000,- kr mer å leie. Lokalleie inkluderer uansett duker, lys, servietter, noe blomster, oppdekking, rydding og vask, stereo m/musikk etter eget ønske, kaffe/te og en persons som er med og rydder frem til kl. 23. riktig det... my bad tenkte meg ikke om, vi skal bare ha 45 til middag + 40 til kaffe, derfor tenker jeg feil hele tiden... (tenker 80 til alt... ) :oops: billigste kuvert er på 233, dyreste er på 349... to personer frem til 24... fra neste år må man mest sansynelig bruke baren der... de søker om sjenke bev. til nyttår tror jeg det var han sa til meg... men nydelig er det, også så kjekt med at spisesalen er nede og sallongen oppe... slipper å "kaste ut" gjestene for å rydde opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå