Gå til innhold

Hvilke kjendiscrusher har dere hatt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd her, hvilke kjendiscrusher har dere hatt? Fortell også gjerne litt rundt dem😄

Jeg har hatt mange crusher på artister og skuespillere opp gjennom årene, tror ikke jeg husker alle en gang. 

En av de første jeg husker er Ben i A1, jeg var så besatt av han. Hørte på Like a rose og drømte meg bort🥰 Var besatt av han veldig lenge! 

Etter High school musical fikk jeg tidenes crush på Zac Efron, herregud han var så fin! Og har egentlig aldri kommet over han heller, selvom jeg har noen pauser fra han mens jeg crusher på noen andre :fnise: Har sett alle filmene han spiller i, og synes fortsatt at han er sykt pen som yngre. Nå er han litt for buff for min smak. 

Chace Crawford i Gossip girl. Som jeg elsket den mannen! I flere år dagdrømte jeg om han. For et vakkert menneske. 

Hadde også en Tom Cruise periode, den mannen eldes utrolig godt. Jeg så også alle hans filmer og synes han er fantastisk. Han er jo helt sprø, men fin er han😍

Akkurat nå har jeg ingen crush og det er litt trist! Men kjenner jeg meg selv rett er jeg snart tilbake på unge Zac Efron😂

Anonymkode: 92c05...89a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aaron Carter og Leonardo DiCaprio

Anonymkode: 13067...01b

Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)

Flere disneyprinsesser og Olsen-tvillingene.

Endret av Nimbus2000
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg likte Justin timberlake da han var i Nsync.... Orlando Bloom åså senere men har ikke hatt noen som voksen. 

Anonymkode: ee95a...ad8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...