Gå til innhold

Paraply!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg kjøpt en god robust sammenleggbar liten paraply? jeg har kjøpt 6 paraplyer det siste året fordi dem alle ble ødelagt pga av LITT  vind men også fordi dem alle var drit dårige tålte ingenting. 

Anonymkode: bb6e1...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du kjøpe deg en Knirps paraply.  Du får den i gode veskebutikker.  Den koster ca. 600,- men den tåler masse vind.  Hvis den vrenger seg, så er det bare å flippe den tilbake i rett posisjon.

Hilsen bergenser med bred erfaring i å bruke paraply 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant annet på Handy-size :)  Jeg har hatt min 4 år og er strålende fornøyd (den vrenger seg i sterk vind, men er konstruert for å tåle det, så da er det bare å vrenge den tilbake)  Prisen har kanskje økt noe, men tror den kostet 249,- da jeg kjøpte den. 

Anonymkode: d6c60...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pillarguri skrev:

Da må du kjøpe deg en Knirps paraply.  Du får den i gode veskebutikker.  Den koster ca. 600,- men den tåler masse vind.  Hvis den vrenger seg, så er det bare å flippe den tilbake i rett posisjon.

Hilsen bergenser med bred erfaring i å bruke paraply 🙂

jeg har faktisk en Knirps paraply som jeg fikk i konfirmasjonsgave, og det er 32 år siden 😁  (den er ikke i daglig bruk lenger siden jeg synes den er litt for stor nå, men du verden så mange regnværsdager den har vært med på)

Anonymkode: d6c60...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blant annet på Handy-size :)  Jeg har hatt min 4 år og er strålende fornøyd (den vrenger seg i sterk vind, men er konstruert for å tåle det, så da er det bare å vrenge den tilbake)  Prisen har kanskje økt noe, men tror den kostet 249,- da jeg kjøpte den. 

Anonymkode: d6c60...48f

Selger dem på nettet? 

Anonymkode: bb6e1...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2020 den 16.08, AnonymBruker skrev:

jeg har faktisk en Knirps paraply som jeg fikk i konfirmasjonsgave, og det er 32 år siden 😁  (den er ikke i daglig bruk lenger siden jeg synes den er litt for stor nå, men du verden så mange regnværsdager den har vært med på)

Anonymkode: d6c60...48f

Husker Mamma investerte i en Knirps på 80-tallet. Mekanikken og stoffet holdt seg bedre enn stilen, for å si det sånn. 😂 Jeg tror faktisk den lever enda. 

Anonymkode: 202a0...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...