Gå til innhold

Ordner kun den ene graven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig mistet min far etter å ha mistet min bror for noen år siden og de er gravlagt nesten ved siden av hverandre. Jeg plantet fint tidlig vår og fikk melding av min fars ex kone som bor like ved at hun hadde vært med blomster og plantet til 17 mai. Jeg takker for det. Like etter forteller min venninne at graven til min far er flott plantet med masse blomster, mens graven til min bror ser skikkelig fæl ut. 

Jeg kjenner at jeg ble lei meg og syntes det var ekkelt. Spesielt siden jeg hadde signaler på at hun ikke behandlet min bror bra da han levde. Syntes det var ekkelt at hun kunne gjøre det - kun pynte med blomster på mannens grav, mens sønnens grav like ved siden av ikke blir verdiget å lukes engang og ingen blomst. Men det gjenspeiler kanskje hvordan hun tenker - hvem som ikke er viktig.. 

Jeg kunne aldri fått meg til å gått fra slik, hadde i det minste delt litt og hatt en liten blomst der. Er det bare mine følelser som spiller av meg eller er det andre som også synes dette var spesielt?

Anonymkode: 532ca...86b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar ❤️

Anonymkode: 532ca...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde droppet all kontakt med henne fra nå av hvis jeg var deg.

Anonymkode: 132c9...9d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...