Gå til innhold

For stor/feit?


Cvjiet

Anbefalte innlegg

Mange tanker som surrer rundt i hue mitt for tiden,  så jeg velger å legge det ut her, da jeg synes det er flaut å snakke med noen "face to face" om dette.

 

Jeg har da møtt en mann,  og vi har hatt sex - dette skjedde ganske kjapt. Vi møttes bare  et par ganger før vi hadde sex.

MEN hvertfall - vi hadde sex,  og alt gikk helt fint.. etter sex'en ble vi sittende å prate litt - hvor han da forteller at jeg ikke må bli lei meg, men at han tror jeg ikke er noe for han alikavel , at jeg er for stor og feit , noe han ikke er vandt med. 

Ja - jeg er stor og overvektig. Men dette viste han jo fra før av? Skjønner ikke helt poenget? 

 

Har noen opplevd noe lignende? 

Er faktisk ganske lei meg på grunn av det selvom jeg der og da lata som om alt var ok. Angrer også veldig på at jeg i det hele tatt har liggi med en sånn type "mann". 🤢 

Selvtilliten min langt ned  i kjellern.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig oppførsel av han, og helt unødvendig. Hans mening betyr ikke noe. Du finner en bedere mann 😊 ❤️ mange som er tykke har kjærester! Jeg er en av dem. Dette er klisjé men du veit... Må kysse noen frosker før du finner prinsen! 

Anonymkode: 0d4ce...f38

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle burde skjønne at det ikke er en OK ting å si etter man har liggi med en person. Han må mangle noen sosiale antenne han der, og det var utrolig unødvendig sakt. 

Anonymkode: 05f23...ffa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal la selvtilliten din påvirkes av den idioten der i hvert fall. Jeg har ikke hørt akkurat den «unnskyldningen» der før, men har definitivt møtt menn som velger å si regelrett slemme ting for å avvise etter sex. 
 

Husk at selvtilliten din må komme innenfra. Er det vanskelig å basere den på kroppen din uten å bli påvirket, så prøv å basere den på noe annet. Det som virkelig er bra med DEG, det er det du må finne styrke i. Da kan ikke en tilfeldig drittsekk rokke med hvordan du føler ovenfor deg selv, og det er viktig. 
 

Håper du kommer styrket ut av dette, og at neste mann du møter er en ordentlig en!💕
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk mer energi på han. Helt ok å ha sine preferanser, men som du sier, han visste hvordan du så ut før dere hadde sex, så utrolig frekt å nevne det etterpå. 

Anonymkode: 02eac...4b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan hende at han bare er en drittsekk, men vær på vakt hvis han tar kontakt igjen! For det kan også hende at han prøver å manipulere deg ala negging.

Anonymkode: a546b...4c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende at han bare er en drittsekk, men vær på vakt hvis han tar kontakt igjen! For det kan også hende at han prøver å manipulere deg ala negging.

Anonymkode: a546b...4c9

Ja det er et veldig godt poeng! 

Anonymkode: 0d4ce...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende at han bare er en drittsekk, men vær på vakt hvis han tar kontakt igjen! For det kan også hende at han prøver å manipulere deg ala negging.

Anonymkode: a546b...4c9

Han har tatt kontakt med meg flere ganger, etter den situasjonen.

Hva er negging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cvjiet skrev:

Han har tatt kontakt med meg flere ganger, etter den situasjonen.

Hva er negging?

Håper du ikke pratet med han. At han lurer deg til å tro du er mindre verdt så han blir et kupp? 😮 litt usikker. 

Anonymkode: 0d4ce...f38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cvjiet skrev:

Han har tatt kontakt med meg flere ganger, etter den situasjonen.

Hva er negging?

https://en.wikipedia.org/wiki/Negging:

Negging (short for negative feedback) is an act of emotional manipulation whereby a person makes a deliberate backhanded compliment or otherwise flirtatious remark to another person to undermine their confidence and increase their need of the manipulator's approval.

 

Det lover ikke godt at han har tatt kontakt igjen flere ganger. Hvis han virkelig mente at du ikke var noe for han, ville han ikke tatt kontakt.

Anonymkode: a546b...4c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt unødvendig sagt.

Anonymkode: 3b6c9...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

https://en.wikipedia.org/wiki/Negging:

Negging (short for negative feedback) is an act of emotional manipulation whereby a person makes a deliberate backhanded compliment or otherwise flirtatious remark to another person to undermine their confidence and increase their need of the manipulator's approval.

Anonymkode: a546b...4c9

Det ligger ikke noe kompliment i det han sa til TS. Hadde han prøvd å manipulere henne på den måten så hadde han vel sagt noe mer a la "du er stor og feit, men jeg liker det"

Han avviste henne på en brutal måte.

Anonymkode: 02eac...4b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger ikke noe kompliment i det han sa til TS. Hadde han prøvd å manipulere henne på den måten så hadde han vel sagt noe mer a la "du er stor og feit, men jeg liker det"

Han avviste henne på en brutal måte.

Anonymkode: 02eac...4b0

Ikke sikkert han er flink på det men jeg synes det virker som det var det han prøvde på. 

Anonymkode: 0d4ce...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://en.wikipedia.org/wiki/Negging:

Negging (short for negative feedback) is an act of emotional manipulation whereby a person makes a deliberate backhanded compliment or otherwise flirtatious remark to another person to undermine their confidence and increase their need of the manipulator's approval.

 

Det lover ikke godt at han har tatt kontakt igjen flere ganger. Hvis han virkelig mente at du ikke var noe for han, ville han ikke tatt kontakt.

Anonymkode: a546b...4c9

Har faktisk ikke tenkt på dette, men det kan stemme når jeg tenker meg om. Måten han har snakket med meg, sett på meg, fått meg til å snakke om og oppføre meg. Har ikke vært bort i en sånn person før. 

Ganske snill ellers, men skjønner at noe skurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert han er flink på det men jeg synes det virker som det var det han prøvde på. 

Anonymkode: 0d4ce...f38

At han prøvde på negging altså, siden han fortsetter å ta kontakt var det ikke en avisning. 

Anonymkode: 0d4ce...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger ikke noe kompliment i det han sa til TS. Hadde han prøvd å manipulere henne på den måten så hadde han vel sagt noe mer a la "du er stor og feit, men jeg liker det"

Han avviste henne på en brutal måte.

Anonymkode: 02eac...4b0

Mulig akkurat negging er feil ord, men det virker hvertfall som om han prøver å manipulere henne ved å rakke ned på TS og si at TS ikke er noe for han, men så fortsette å ta kontakt.

3 minutter siden, Cvjiet skrev:

Har faktisk ikke tenkt på dette, men det kan stemme når jeg tenker meg om. Måten han har snakket med meg, sett på meg, fått meg til å snakke om og oppføre meg. Har ikke vært bort i en sånn person før. 

Ganske snill ellers, men skjønner at noe skurrer.

Alle som prøver å manipulere noen er "snille" bortsett fra når de ikke er det ... Og de er flinke til å fange inn folk.

Hvis det var meg ville jeg blokkert han så han ikke kunne ta kontakt igjen.

Anonymkode: a546b...4c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til:

Vær så snill og ikke la deg lure av han. Hvis du tar det opp med han, kommer han til å prøve å motbevise det eller si at du innbiller deg ting. Det er bedre å bryte helt og aldri snakke med han igjen, heller ikke hvis det bare er å be han om å slutte å kontakte deg o.l.

Sånne folk går ofte etter mennesker som har dårlig selvtillit (siden du skriver at du har det) og får dem til å tenke at det de opplever er flaut nettopp så de ikke skal snakke med noen andre om det.

Anonymkode: a546b...4c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsekker finnes dessverre, de avviser folk (gjerne etter å ha fått det de vill) og årsakene dems er mange, i ditt tilfelle brukte han din overvekt mot deg, hadde du vært tynn hadde problemet vært at du ikke var «formfull» nok. Var du eldre enn han kunne han brukt alderen din. Osv osv osv.

Han hadde ikke hatt sex med deg i utgangspunktet om han ikke fant deg attraktiv.. han hadde da trolig hatt problemer med å få stå om han synes du var «for feit».

At han sier noe slikt rett etter sex, eller generelt uansett... det er bare helt håpløst idiotisk og ikke minst slemt 😡

Anonymkode: 25bde...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert han er flink på det men jeg synes det virker som det var det han prøvde på. 

Anonymkode: 0d4ce...f38

Jeg tror også det, men han har misforstått hvordan det fungerer. Man skal gi en litt tvetydig kommentar. Ikke bare være en plump drittsekk. Man må ha litt hjerne for å gjøre det rett, så det er ikke for alle. 

Uansett ville jeg styrt unna noen som bruker negging som sjekketriks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...