Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

sjekka eksamensresultata mine no.. og eg strauk på en eksamen... F! uff.. det e pinlig og flaut...

andre som har strøke?? no eller tidligare???

må sette meg til å lese i ferien no.. har ikkje tenkt å stryke fleire ganga!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan ikke være gøy, men jeg ønsker deg lykke til neste gang. :klem:

Har forresten ei venninne som strøk på eksamen i fjor, og hun bestod med glans sin neste eksamen! :)

Skrevet

Uff, ikke noe gøy. Jeg strøk en gang, semesteremne i antikk gresk og hellensistisk kultur. Fikk en tekst med mange vriene partisippformer som jeg skulle oversette. Det gikk rett vest! Men jeg leste, og sto ved neste forsøk. Stå på, dette klarer du! Nå er jeg i sluttfasen på doktorgradsstudiet mitt, så den stryken satte heldigvis ikke punktum for videre studier.

Gjest gjesta
Skrevet

tusen takk for støtte! :) kjekt å få!!

Skrevet

Slapp av, de aller fleste som har tatt en lengere utdannelse har strøket en gang eller fler. Noen er selvfølgelig flinke og går gjennom studiet uten stryk, men av alle de studenter jeg kjenner (fra to utdannelser) er ikke den andelen så stor.

Selv har jeg strøket flere ganger, de fleste av dem bevisst (for å ta eksamen i august).

Du klarer det sikkert neste gang. Hvis ikke kan du trøste deg med at studiet stort sett lar deg prøve flere ganger enn du tror :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...