AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Hvordan er rekkefølgen på hvordan man utreder seg til man får medisin? Først lege ? Og hva skjer videre? ( for voksne med adhd) Anonymkode: 1b27f...2bb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Du må få en henvisning til DPS av fastlegen din først og fremst. Også går dere gjennom masse spørsmål der. Anonymkode: 97540...199 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må få en henvisning til DPS av fastlegen din først og fremst. Også går dere gjennom masse spørsmål der. Anonymkode: 97540...199 Takk. Er det mulig at jeg kan henvise for andre? Det er en i familien med sterk ADHD. Er ikke tøff til å ta dette opp med legen selv. Kan jeg gjøre det? Anonymkode: 1b27f...2bb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk. Er det mulig at jeg kan henvise for andre? Det er en i familien med sterk ADHD. Er ikke tøff til å ta dette opp med legen selv. Kan jeg gjøre det? Anonymkode: 1b27f...2bb Om du kan gjøre det på veiene av noen uten personen til stede vet jeg ikke, men du kan jo bli med inn til legen da å snakke med han om det hjelper.. Anonymkode: 97540...199 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå