liv Skrevet 29. juni 2005 #21 Skrevet 29. juni 2005 Kjenner meg igjen. WoW ble jeg egentlig aldri hektet på. Spilte det noen uker, så ble jeg lei. Earth & Beyond derimot, der var jeg fullstendig hektet fra de startet til de oppløstet spillet. Jeg startet allerede når spillet var i beta, og fikk et stort forsprang på andre. Jeg endte opp i en av de to mektigste grupperingene, og vi styrte stort sett showet på den shard'n. Masse politikk i tillegg til spillingen. Spilte sammen med folk fra kina, usa, tyskland, danmark, uk osv. Bare hardcore spillere (spillere som bruker MYE tid). Utrolig morsomt. Sukk, synd det ble lagt ned... 8,5 time om dagen i snitt er ikke veldig mye egentlig. Helgene blir det jo fort 30-35 timer alene når man først er i gang Hvilket guild var du med i Earth & Beyond? Det spillet var årsaken til at vi måtte skaffe oss to pc'er!
Gjest Ananas Skrevet 29. juni 2005 #22 Skrevet 29. juni 2005 Jeg hadde 120-130 online-døgn i Anarchy Online i 2004. Jeg mener at dersom folk spiller slike spill så mye at det ser ut som om det går ut over andre ting i livet, så ligger problemet i livet utenfor spillet, ikke i spillet. Jeg var utbrent og deprimert og alternativet mitt til AO var å se i veggen. Jeg klarte å ha det kjekt det året jeg isolerte meg og var deprimert. Når voksne menn i forhold med ansvar for andre enn seg selv spiller det så mye at det går ut over virkelig viktige ting i livet, da vil jeg tro årsaken ligger i at man har et problematisk forhold til et eller annet i resten av livet sitt. Jeg tror gjennomsnittlig psykisk helse til de som spiller MMORPG-er *mye* er fryktelig lav.
Kosepia Skrevet 29. juni 2005 #23 Skrevet 29. juni 2005 Hihi Her i huset er det min tur å være mest avhengig! Etter at mannen spilte AO i flere år hvor jeg bare spilte litt, har jeg tatt over i WoW. Det begynte med at jeg lånte hans spillekonto, så tok jeg over den, og han måtte vente Menmen. vi spiller sammen når vi sitter sammen ved PC. (Han sitter stort sett ved en PC.. jobb og fritid). Men vi gjør mye utenom spill også, slik at vi har masse tid sammen.
Lestat Skrevet 29. juni 2005 #24 Skrevet 29. juni 2005 . Hvilket guild var du med i Earth & Beyond? Det spillet var årsaken til at vi måtte skaffe oss to pc'er! Jeg spilte på Orion serveren, og var med i flere guild. Jeg ble kjent med en tysker (Aschera) ganske kjapt. Vi samarbeidet hele tiden mens spillet eksisterte. Første guildet vi ble med i husker jeg ikke navnet på. Rimelig lamt guild med alt for mange kose-mose-spillere og for få hardcore. Vi tok med oss de gode derifra og dannet "Blue Dragons" etter en stund. Aschera var offisiell leder, mens jeg sceamet i syggene. Senere merget vi inn i Star Wing Elite, og vi endte opp i ledelsen der også gitt . På den tiden begynte TSG (The Silver Guard) å få litt makt på Orion, så samme stuntet igjen. Tok med oss de beste fra SWE og merget med Kuanti og et par andre guild og dannet Eclypse. Vi hadde flere små-guild som fungerte litt som "prospect klubber" til Eclypse. Vi var litt mar fair enn TSG i forhold til å gi de som assisterte oss en bit av kaka, og de gode spillere kunne bli tatt opp i Eclypse (samme der, Aschera i front, mens jeg tok mye av syggespillet og "utenriskpolitikken"). Etter en måndes tid med intens kriging klarte vi å føkke TSG, og ta tilbake kontrollen over epicene på Orion . Flere TSG spillere ble bannet . Seriøst mye sceaming, digget det :-). Når TSG så innså at slaget var tapt gikk de mer eller mindre i totalt oppløsning, og noen av spillerene gikk over til fienden - dvs oss . Vi fikk litt interne problemer etter den store krigen endte (ingen ytre fiende å samle oss mot, og mange "powermongere" på samme plass). Noen brøt ut, men tapet var ikke verre enn at vi forsatt kontrollerte serveren og kunne ta alle epicene ved hjelp av "prospect klubbene". Sykt morro.. Håper du/typen ikke var i TSG Jeg hadde 4 lvl 150 chars. Zandral (JE - alle skills maxet med referrals). Heimdal (TE - alle skills maxet med referrals). Nanzun (PW) og JW'n min husker jeg ikke navnet på i farten (laget den kun for summonig ved RD basen så spilte ikke den så mye etter den ble 150). Spilte mye sammen med Aschera, Xlex og Astrowarrior blant annet.
Soul Skrevet 29. juni 2005 #25 Skrevet 29. juni 2005 Slik er situasjonen her i huset også! Og det har nok godt litt konkurranse i det.. Men jeg leder..
Catzy Skrevet 29. juni 2005 #26 Skrevet 29. juni 2005 Det er greiest hvis man spiller begge to. Det at han er veldig opphengt, betyr ikke at du automatisk blir det. Det finnes nok av folk der ute som faktisk klarer å bare spille et par timer innimellom. Jeg var en av dem. (Helt til jeg mistet harddisken min.) Ellers må du bare booke inn et møte med samboeren din, så du kan få ham til å høre på hva du har å si om spilltiden hans FØR han setter i gang med å spille for kvelden. Si at du føler deg oversett og glemt, og at du håper at han kan vie deg litt mer oppmerksomhet. Catzy
Sam Skrevet 1. juli 2005 #27 Skrevet 1. juli 2005 Jeg spiller også selv, er genialt det spillet! Anbefales! Jeg har ingenting imot at sambo spiller, men jeg skjønner jo frustrasjonen din om du ikke spiller selv og mannen din spiller mye. Vi har ikke barn ennå, men selv etter at vi får skal jeg prøve å få inn tider med WoW, og det skal sambo også få lov til så langt det går:)
liv Skrevet 3. juli 2005 #28 Skrevet 3. juli 2005 Håper du/typen ikke var i TSG Var nok ikke på den serveren. Guildet jeg var med i het The lords of Chaos. Og så ble det static etterhvert...
mocci Skrevet 26. juli 2005 #29 Skrevet 26. juli 2005 heisann! Hos meg er det omvendt Jeg er GIRLIE som er totalt hekta på WOW til samboers store fortvilelse Det er jo bare et av de beste spill ever!! til slutt måtte jeg roe meg litt ned fordi samboer gikk rundt snurt hele døgnet.... men som jeg sa til han.....jeg kan ikke ha sex 24/7 uansett Så nå spiller jeg stort sett når han ikke er hjemme , så nå er alle happy! viktig å holde gubben happy.....hadde vært en tragedie hvis han hadde forlatt meg pga wow...... hilsen Mocci
Arkana Skrevet 26. juli 2005 #30 Skrevet 26. juli 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Bortsett fra oppussing av kjøkkenet sitter han kun foran PC'en og spiller. Ganske irriterende til tider, men jeg får nå brukt tiden på meg selv i allefall. Regner med det går over når jobben starter igjen etter ferien. Skjønner ikke hva som er så spennende med det spillet. Det er skikkelig dødskjedelig.
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #31 Skrevet 26. juli 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Bortsett fra oppussing av kjøkkenet sitter han kun foran PC'en og spiller. Ganske irriterende til tider, men jeg får nå brukt tiden på meg selv i allefall. Regner med det går over når jobben starter igjen etter ferien. Skjønner ikke hva som er så spennende med det spillet. Det er skikkelig dødskjedelig. ← Det samme tenkte jeg helt til jeg satte meg ned å prøvde! Det er skummelt avhengighetsskapende..
Veslejenta Skrevet 1. august 2005 #32 Skrevet 1. august 2005 Samboer og jeg er nå medlemmer i samme guildet, og der er også 2-3 andre vi kjenner IRL. Han og jeg gjør en del quester sammen etc. Vi har pratet om hvordan det ville vært om ikke jeg også likte å spille dataspill og sitter mye foran PCn, og det hadde nok ikke gått.
Linn3c Skrevet 1. august 2005 #33 Skrevet 1. august 2005 Men det er jo så gøøøøy! - Mannen vart 60 i går, og eg reknar med at innan ferien min er over, er eg det også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå