Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg her som er "forlatt" til fordel for det internettbaserte spillet World of Warcraft?

Er ganske frustrert til tider... Har en samboer som er helt oppslukt av dette spillet. Han går for tiden sykmeldt, og kan sitte oppe hele natten... :evil:

FRUSTRERENDE!!!!!!!!

Flere i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forteller hun jeg bor sammen med at WoW ligger innstallert på PC'en, hvorfor skal jeg gidde å ligge å drømme meg bort med en jente i senga som er fraværende når man heller kan leke helt i en virtuell drømmeverden? Det finnes folk som går rundt i WoW og gjør gode gjerninger fortalte jeg min leierboerske.

Skrevet

Hehe forstår at det kan være frustrerende hvis man ikke spiller selv. Selv er jeg høyere lvl enn Soulmannen og spiller nok mer enn han... :ler:

Skrevet

Har merket at det spillet finnes jeg også ja... :-? Men det har blitt en vane at han spiller så masse. "norwegian mafia", "anarchy online" og "WoW". For meg er alle 3 like mye pain in the but hvis jeg kan si det. men men... Er spill en lidenskap så skal jeg ikke stoppe han :)

Skrevet

Du har to muligheter:

1: Begynn å spille selv, så kan dere spille sammen.

2: Gå ut og finn på noe du liker å gjøre i den virkelige verden. Plutselig vil han begynne å lure på hvor du har blitt av og hva for noe spennende du driver med.

Mas hjelper ikke, det gjør det bare værre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet ikke engang hva det er. :wink:

Gjest Formosiss
Skrevet

Begynn å spill selv, som alle andre sier. Jeg syntes Formosiss-typen spilte veldig mye, men så overlot han spillet sitt til meg mens han var på do. Da ble jeg frelst.

Skrevet

Jeg prøvde spillet selv, spilte vel i en uke, men så bare... NEI!!! Ikke snakk om at eg også skal få ødelagt fritiden min med avhengighet av wow. ikke på tale. Jeg SER hvor avhengig kjæresten min er, og jeg vil ikke bli det. (han sitter ved siden av meg og sier; "næsj, jeg klarte jo å være borte fra det en HEL helg". Trenger jeg si mer...?) Har også et vennepar av oss som er wow-fantaster, så alt vi (les:de) snakker om, er wow-relatert.

Wow bør brenne i helvete for evig og alltid. :kjempesinna:

Gjest Milah
Skrevet
Hehe forstår at det kan være frustrerende hvis man ikke spiller selv. Selv er jeg høyere lvl enn Soulmannen og spiller nok mer enn han...  :ler:

Slik er situasjonen her i huset også! Og det har nok godt litt konkurranse i det.. Men jeg leder.. :hoho:

Skrevet

Ehrm.. Jeg er den i huset som spiller WoW, da. Egentlig ganske kjekt.. har noe å gjøre mens jeg venter på jobb!

Gjest Formosiss
Skrevet

Mange kvinner liker å sitte på kafe i timesvis. Mange kvinner liker å shoppe og bruke "tusenvis" av penger på et par timer, osv. La mennene (og de damene som gjør det) spille WoW. Tenk på at mange av dere selv henger på en kafè "halve" dagen ;-)

Skrevet

Jeg har spilt mye opp gjennom årene, men wow syns jeg er grusomt kjedelig. Finnes ikke avhengighetsskapende spør du meg! Men sambo spiller litt, (dvs han spiller mye, men han spiller mye annet også) og det er jo helt perfekt, for da får jeg tv'en for meg selv! :wink:

Skrevet

Mannen min spiller MYE. Begynte å spille uken etter det ble utgitt.

Se på dette regnestykket her: Spille kom ut 18 feb, Mannen begynte å spille 25. feb. Det er 124 dager siden.

Han har vært online i spillet (/played) 44 dager 2 timer og 41 min. (Runder opp til tre timer) Totalt 1059 timer

Så tar vi antall timer og deler på antall dager:

1059 timer / 124 dager = 8,54. Dvs at han har en snitt spilletid på 8 og en halv time om dagen!!!!!

(Dvs han er online hele tiden mens vi f.esk spiser middag og sånt)

Så jenter dere har ingen ting å klage over!

Skrevet

WoW er ikke det type spill som jeg liker. Ellers rulla jeg gata da Quake 3 var nytt og populært.

Men typen min er frelst av TV spill uansett. Online eller ikke så sitter han like lenge foran skjermen. Og jeg har selvfølgelig min egen spillkolleksjon. Hylla med spill vi har kan sammenlignes med et bibliotek.

Skrevet

Så tar vi antall timer og deler på antall dager:

1059 timer / 124 dager = 8,54. Dvs at han har en snitt spilletid på 8 og en halv time om dagen!!!!!

:ler:

Kjenner meg igjen. WoW ble jeg egentlig aldri hektet på. Spilte det noen uker, så ble jeg lei. Earth & Beyond derimot, der var jeg fullstendig hektet fra de startet til de oppløstet spillet. Jeg startet allerede når spillet var i beta, og fikk et stort forsprang på andre. Jeg endte opp i en av de to mektigste grupperingene, og vi styrte stort sett showet på den shard'n. Masse politikk i tillegg til spillingen. Spilte sammen med folk fra kina, usa, tyskland, danmark, uk osv. Bare hardcore spillere (spillere som bruker MYE tid). Utrolig morsomt. Sukk, synd det ble lagt ned...

Jeg hadde samboer på den tiden. Gikk faktisk noenlunde greit helt til gutta i tyskland og USA begynte å ringe meg på mobben sånn i 3-4 tida på natta. De mente jeg måtte komme meg online fordi de trengte meg til et epic raid (happening som "restarter" sjelden). :ler:

Får se om jeg begynner med litt MMORPG til høsten hvis jeg har tid, og det kommer noe bra Sci-Fi. Veldig tidkrevende hobby i grunn, så man bør tenke grundig på om man har tid eller ikke først. Jeg klarer i alle fall ikke å spille casual (spillere som spiller nå og da, opp til ca. 20-30 timer i uka). Enten hardcore eller ingenting. Da går det fort en del timer i uka...

8,5 time om dagen i snitt er ikke veldig mye egentlig. Helgene blir det jo fort 30-35 timer alene når man først er i gang

Gjest Gjesta
Skrevet

hahahah.. jeg satt akkurat vurderte og lage meg en t-skjorte der det sto WoW enke på.. er helt utrloig.. 3 lørdager på rad har han vært oppslukt av spillet... jeg tørner gææren :)

Gjest Formosiss
Skrevet

Bare lørdagene? Da er du heldig :-D

Gjest Gjesta
Skrevet

he he. nei det er verre en som så :) Men da har jeg jo jobbet hverdag da..så på kvelden kan jeg synes det er gøy spille selv... (andre spill) men i helgen ..når helgen går bort i og spille...grrrr... :) Så denne helgen tvinges han til å gå på vennefest :P

Skrevet

Vi spiller sammen! Og det er storveis! Helgene kan forsvinne i intense spill-sessions, kjempemoro!

Før spilte han EVE-online, noe jeg ikke gjorde og som jeg var passe irritert over. Følte meg snurt over å være utkonkurrert av et spill, attpåtil et med et jentenavn :-)

Det er jo ikke så enkelt, selv når han sier at bare si ifra, så gjør vi noe sammen, så kommer jeg ikke på noe akkurat da, og da spilte han til vi kom på noe..

Men nå spiller jeg mer enn ham :-)

Gruppen jeg spiller med (guildet) har oppdaget at vi er et par, og synes det er søtt. De andre gutta er hakket misunnelige, jentene/samboerne/konene deres er ikke såå glade for at de spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...