Gå til innhold

Knut og Kjartan's eksponering av datteren


LunaPuna1

Anbefalte innlegg

Er det flere som reagerer på Knut og Kjartan's (fra siste sesong av sommerhytta) voldsomme eksponering av datteren? 

Jeg er så skuffet, for jeg har egentlig veldig godt inntrykk av dem og trodde de kom til å skjerme datteren da hun ble født. Isteden er det massiv eksponering i form av bilder på IG og reklameinnlegg som bruker jenta som pengemaskin. Og på IG er det bare masse skryt og ros fra følgere som synes at jenta er "så søt og herlig". Det toppet seg i helga da de presterte å legge ut et bleiebilde av jenta. Jeg stilte spm.tegn ved dette i kommentarfeltet, men det ble slettet.

Nå har jeg avfølget dem, synes det de driver med er usmakelig! Virker ikke som at de trenger pengene heller..... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Hvem er Knut og Kjartan ? Men uansett er det ikke bra å bruke barn på den måten du beskriver, usmakelig er det helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Catalina Culès said:

Hvem er Knut og Kjartan ? Men uansett er det ikke bra å bruke barn på den måten du beskriver, usmakelig er det helt klart.

De vant fjorårets sesong av sommerhytta på tv2.

 

Og ja jeg reagerer på det samme, derfor følger jeg de ikke lengere...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.. siste innlegg var reklame for Pampers, med datteren avbildet. Ikke OK. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og God Morgen Norge som jeg ser stadig har dem som gjester og støtter denne eksponeringen. Ikke greit, det heller! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ganske utspekulerte... tåler ikke kritikk og gjør alt de kan for å selge seg selv, trist! Det er så trist når barn blir brukt for å fremme foreldrene! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krutt Tønne

Skriver man en kritisk kommentar blir man blokkert!
Jeg skjønner ikke hva det er med influencere som ikke tåler motbør, men må hele tiden slikkes opp etter ryggen, ha bekreftelse. Hvorfor føler de seg vel med sånn falskhet, for det hersker da ikke tvil hos meg om at enkelte av disse kommentarene om at barnet er sååå vakkert, stuen er sååå fin, du er så kjekk osv noen ganger er uekte. Deres barn er da ikke søtere enn andres barn, de er ikke kjekkere enn andre selv,  stuen deres er ikke finere, men de må ha denne bekreftelsen på at alt er så flott, da føler de seg vel. Jeg forstår ikke behovet for å vise seg frem, vise barnet sitt, vise hjemmet sitt - det er kun inntjening av penger som ligger bak, og folket biter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, marthes skrev:

De er ganske utspekulerte... tåler ikke kritikk og gjør alt de kan for å selge seg selv, trist! Det er så trist når barn blir brukt for å fremme foreldrene! 

Ja, og disse hadde jeg faktisk høyere forventninger til. Men det burde jeg visst ikke ha. Penga rår uansett, tydeligvis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutt Tønne skrev:

Skriver man en kritisk kommentar blir man blokkert!
Jeg skjønner ikke hva det er med influencere som ikke tåler motbør, men må hele tiden slikkes opp etter ryggen, ha bekreftelse. Hvorfor føler de seg vel med sånn falskhet, for det hersker da ikke tvil hos meg om at enkelte av disse kommentarene om at barnet er sååå vakkert, stuen er sååå fin, du er så kjekk osv noen ganger er uekte. Deres barn er da ikke søtere enn andres barn, de er ikke kjekkere enn andre selv,  stuen deres er ikke finere, men de må ha denne bekreftelsen på at alt er så flott, da føler de seg vel. Jeg forstår ikke behovet for å vise seg frem, vise barnet sitt, vise hjemmet sitt - det er kun inntjening av penger som ligger bak, og folket biter på.

Ja, det er lite rom for kritikk. Men når man leser kommentarer som "Det var vel deilig med en ren bleie❤️" så skjønner man jo hvilken "skole" tilhengerskaren har gått. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på bleiereklamen. 
Syns det er skikkelig dritt at de eksponerer henne så mye faktisk, for jeg digget de veldig og vil fortsatt digge de, men...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 23.05, LunaPuna1 skrev:

Og God Morgen Norge som jeg ser stadig har dem som gjester og støtter denne eksponeringen. Ikke greit, det heller! 

Husk at i TV2 er det flere som også har kjøpt seg barn, så da er det naturlig at de fronter dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye eksponering 😔 tenk om de kunne fokusert på interiør istedenfor, de er jo så flinke med det. Så kunne babyen sluppet å være instababy.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hva tenker dere om at de skal selge sommerhytta? Virker jo som at det har vært planen siden de vant. Syns den "unnskyldningen" deres var litt tynn...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kakemonster18 skrev:

Hva tenker dere om at de skal selge sommerhytta? Virker jo som at det har vært planen siden de vant. Syns den "unnskyldningen" deres var litt tynn...

De trenger vel pengene, siden de selger så «fort» Og ikke venter til de får skattefritt salg, fetterne Fra 2018 tipper jeg fortsatt venter til det har gått 5 år så de får det skattefritt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de selge? Det har jeg ikke fått med meg. Hva er begrunnelsen for det? 

Fetter og fetter hadde leid ut for 140.000 i sommer så jeg. Begrenset hvor mye de kan ha brukt den selv da. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, kakemonster18 skrev:

Hva tenker dere om at de skal selge sommerhytta? Virker jo som at det har vært planen siden de vant. Syns den "unnskyldningen" deres var litt tynn...

Så det å redusere sin stillingsprosent for å tilbringe tid sammen med sitt barn er en "tynn unnskyldning"? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes det er trist at KK vant sommerhytta når de åpenbart ikke er noen "hyttefolk". Skulle heller likt og sett fks far og datter vant, tviler på de hadde solgt familienhytten sin...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...