AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Hei! Er ikke inni et forhold enda, men har kontakt med en gutt. Vi har noen dager hvor vi ikke prater,andre dager hvor vi prater ofte. Vil gjerne å få litt mer fra han, og skal si ifra om dette. Men lurer på hvor ofte du prater med h*n du har noe på gang med? Har dere lange samtaler, eller blir det mer tatt på sparket med korte svar? Prøver å være litt interessant, men hva er interessant? SKjønenr at grytekluten og tannpussen hver dag ikek er noe å melde om, men hvordan går du fram her? Snakekr dere ofte om hvordan dagen har vært,kolleger osv? hvor mye åpner dere opp for sånne ting og slike samtaler? Anonymkode: f4c3b...d02
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Jeg prater med daten annenhverdag. Egentlig vil begge snakke sammen hver eneste dag, men jeg trenger noen dager uten sosialisering, for jeg blir sliten av å sosialisere med folk generelt. Dessuten er begge opptatt med jobb og skole. Vi snakker om nesten alt, fra "hvordan går det med deg" til dype samtaler. Hvis jeg ikke kunne snakke om nesten alt med daten, ville jeg gå. Anonymkode: db3fb...c91
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prater med daten annenhverdag. Egentlig vil begge snakke sammen hver eneste dag, men jeg trenger noen dager uten sosialisering, for jeg blir sliten av å sosialisere med folk generelt. Dessuten er begge opptatt med jobb og skole. Vi snakker om nesten alt, fra "hvordan går det med deg" til dype samtaler. Hvis jeg ikke kunne snakke om nesten alt med daten, ville jeg gå. Anonymkode: db3fb...c91 Er litt der hvor jeg stusser på å ikke høre noe særlig rundt hverdagen-Vi prater liksom,men er usikker på om det blir å kreve noe som du egentlig ikke har mulighet til å sette tak på,hvis du skjønner hva jeg mener? Kan du i det hele tatt si at "jeg savner å høre mer fra deg" elelr burde dette komme naturlig? For det er jo så forskjellig. Hvordan ta det opp,uten å virkesom å sette krav? Tenkte noe i rettning av at " vi trenger ikke å definere oss som noe, vil gjerne høre mer fra deg, tror du det er mulig å dele mer fra hverdagen? Anonymkode: f4c3b...d02
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt der hvor jeg stusser på å ikke høre noe særlig rundt hverdagen-Vi prater liksom,men er usikker på om det blir å kreve noe som du egentlig ikke har mulighet til å sette tak på,hvis du skjønner hva jeg mener? Kan du i det hele tatt si at "jeg savner å høre mer fra deg" elelr burde dette komme naturlig? For det er jo så forskjellig. Hvordan ta det opp,uten å virkesom å sette krav? Tenkte noe i rettning av at " vi trenger ikke å definere oss som noe, vil gjerne høre mer fra deg, tror du det er mulig å dele mer fra hverdagen? Anonymkode: f4c3b...d02 Vi sier til hverandre nesten hver gang vi snakker til hverandre "jeg savner å prate med deg i går" f.eks. Det går begge veier og det føles naturlig. Det føles som at jeg snakker med en "bestevenn", selv om jeg ikke har kjent han lenge. Jeg trenger ikke å jobbe for å få han. Hvis du føler a du må sette krav og jobbe for å få han, så er han kanskje ikke den rette? Anonymkode: db3fb...c91 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi sier til hverandre nesten hver gang vi snakker til hverandre "jeg savner å prate med deg i går" f.eks. Det går begge veier og det føles naturlig. Det føles som at jeg snakker med en "bestevenn", selv om jeg ikke har kjent han lenge. Jeg trenger ikke å jobbe for å få han. Hvis du føler a du må sette krav og jobbe for å få han, så er han kanskje ikke den rette? Anonymkode: db3fb...c91 Sånn ejg ser det,så er det untaturlig og altfor klissete å si dette-Men folk er forskjellige. Tusen takk for innspill:) TS Anonymkode: f4c3b...d02
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn ejg ser det,så er det untaturlig og altfor klissete å si dette-Men folk er forskjellige. Tusen takk for innspill:) TS Anonymkode: f4c3b...d02 Kjærlighet/dating/sex skal være klissete 😋 ellers blir det bare vennskapelig Anonymkode: db3fb...c91
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjærlighet/dating/sex skal være klissete 😋 ellers blir det bare vennskapelig Anonymkode: db3fb...c91 Enig. Det må av og til gå på dine egne grenser for kleinhet, hvis du skal kunne kjenne litt på hjertebanken. Samtidig er jeg bevisst på at god dynamikk på chat, består av å veksle mellom alvor og moro, og disse stundene med romantisk kliss. Det går an å ønske seg mer kontakt fra daten, men noen er jo rett og slett ikke så skriveglade. Anonymkode: f9cf7...92e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #8 Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjærlighet/dating/sex skal være klissete 😋 ellers blir det bare vennskapelig Anonymkode: db3fb...c91 Hehe-Jada, vi har våre stunder vi også!:) TS Anonymkode: f4c3b...d02
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #9 Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. Det må av og til gå på dine egne grenser for kleinhet, hvis du skal kunne kjenne litt på hjertebanken. Samtidig er jeg bevisst på at god dynamikk på chat, består av å veksle mellom alvor og moro, og disse stundene med romantisk kliss. Det går an å ønske seg mer kontakt fra daten, men noen er jo rett og slett ikke så skriveglade. Anonymkode: f9cf7...92e Jada, enig i dette! Når ber du om mobilnummeret? Dette kan jo være privat, men det er jo ikke akkurat som at du skal ringe personen hver dag hver time heller.. Hva tenkes her da? TS Anonymkode: f4c3b...d02
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #10 Skrevet 25. mai 2020 Stort sett hver dag, av til kort andre ganger lengre samtaler. Og plutselig kan det gå noen dager uten kontakt. Men begge tar initiativ til samtale 😊 Anonymkode: 34203...43d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #11 Skrevet 26. mai 2020 Deita en fyr i høst, og han var veldig flink til å spør på snap hvordan dagen min hadde vært, kanksje 2 av 3 kvelder. (Tok initiativ jeg og innimellom såklart) og det var veldig koselig. Snakka aldri på tlf, jeg liker bedre å skrive+møtes irl. Bare sånn grovt sett hva vi hadde gjort ila dagen, så balla det kanskje på seg med noen personlige spm. Begge har barn da, så satt ikke å snappa kontinuerlig i timevis. Anonymkode: 88ff3...7fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå