AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Noe jeg har lagt merke til er at vi jenter har en tendens til å snakke mye angående person vi dater til hverandre. Søker advice, men disse ender fort opp med å bare gjøre deg enda mer forvirret og usikker. Hvordan skal man heller bare stole på seg selv og egne følelser man har om datingen? Hvordan gi mer blaffen i hva andre tenker? Ikke la andre sine meninger ødelegge for ett mulig forhold. Erfaringer? Anonymkode: 567b5...d36
Gjest MadameDeRosa Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Jeg skjønner faktisk ingenting av hva du mener...
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Tar meg selv i å prate alt for mye om mannen jeg dater når jeg virkelig liker han, men kan ikke huske å ha spurt venninner om annet enn tips til noe å skrive i en av de første meldinger på datingsider/-apper. Anonymkode: 81fec...b58
GrønnNellik68 Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 Har ingen venninner og noen ganger hadde det vært kjekt at noen tok meg i øret når jeg var på ville veier... stoler så absolutt ikke på min egen magefølelse etter de siste par åra😅
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Jeg spør aldri om råd om jeg virkelig liker noen, prøver å holde det hellig og ikke involvere andre. Anonymkode: 70254...749
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 Jeg tenker at graden av forvirring er like stor, etter å ha spurt om noe på KG. Anonymkode: 6b257...adf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå