Gjest _Novalie_ Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Hej Jeg har lenge värt plaget med örene mine og har också trykkskader på örene men i det siste har jeg värt plaget extra mye med smerter, klöe, kjennes ut som om det er noe som bevege seg till tider i örene mine osv. Er det noe jeg innbiller meg eller er det mulig att det er mulig å ha dyr inne i örene som legger egg og holder basically till der? Unnskyld for sikkert rart innlegg men freaker litt ut akkurat nå då jeg har veldig angst.
Rant Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Jeg drømte i natt at jeg hadde en veps i øret. Veldig ekkelt. Skjønner du er urolig. Men plagene dine kan minne om symptomer på en oppsamling av ørevoks. Det kan "bevege" seg, klø...etc. Du kan dra til fastlegen å få en enkel øresjekk, og om det er ørevoks kan du få fjernet det.
Gjest _Novalie_ Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Det er mye irritasjon men tör ikke göra så mye pga jeg har skade på örene fra för og er redd for å göra det verre og pröver jeg klö så er det bare smertefullt. Vet du om de gör det på legevakten og? Jeg har desverre ikke fastlege 5 minutter siden, Rant skrev: Jeg drømte i natt at jeg hadde en veps i øret. Veldig ekkelt. Skjønner du er urolig. Men plagene dine kan minne om symptomer på en oppsamling av ørevoks. Det kan "bevege" seg, klø...etc. Du kan dra til fastlegen å få en enkel øresjekk, og om det er ørevoks kan du få fjernet det.
Rant Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 2 minutter siden, SilliihKitten skrev: Det er mye irritasjon men tör ikke göra så mye pga jeg har skade på örene fra för og er redd for å göra det verre og pröver jeg klö så er det bare smertefullt. Vet du om de gör det på legevakten og? Jeg har desverre ikke fastlege Ja, de gjør øresjekk på legevakten også. Det er ikke ubehagelig og varer ikke lenge. Det er bare et instrument med mikroskop og lys, som gjør at legen får sjekket hele øret. Den plasseres ikke langt inn i øret, og er ikke noe å være redd for at skal gjøre vondt. Det er uansett best å ta en sjekk, slik at du slipper å engste deg, og for å få løst problemet.
Gjest _Novalie_ Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 1 minutt siden, Rant skrev: Ja, de gjør øresjekk på legevakten også. Det er ikke ubehagelig og varer ikke lenge. Det er bare et instrument med mikroskop og lys, som gjør at legen får sjekket hele øret. Den plasseres ikke langt inn i øret, og er ikke noe å være redd for at skal gjøre vondt. Det er uansett best å ta en sjekk, slik at du slipper å engste deg, og for å få løst problemet. Oki takk for svar❤️ Ska se om jeg klarer komme meg bort der imorgen men det kan hvertfall ikke väre dyr i örene?
Rant Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 1 minutt siden, SilliihKitten skrev: Oki takk for svar❤️ Ska se om jeg klarer komme meg bort der imorgen men det kan hvertfall ikke väre dyr i örene? Det er ikke så sannsynlig at det er dyr. Det er nok ørevoks eller ørebetennelse. Det kommer til å gå bra. ❤
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå