Gå til innhold

Eksperiment: Kan man få den man vil til slutt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i en mann. Han er en del eldre enn meg, men vi er begge godt voksen. Han var interessert i meg i starten. Men dette dabbet fort av når han skjønte at jeg ville noe mer. Det ble litt turbulent og han ville ikke ha noe mer med meg å gjøre. Jeg ville ikke gi han opp. Sakte, men sikkert, har jeg fått han mer tilbake på rett spor. Det har gått 3 år. Jeg har lært mye gjennom denne prosessen, og dette har nå utviklet seg til å bli et slags eksperiment. Er det mulig å vinne en manns hjerte på denne måten, eller er det helt dødfødt? Har jo sett det på film, men ikke hørt om historier fra virkeligheten. Om noen som ikke gir opp kjærligheten.

Del gjerne noen historier.

Anonymkode: fe743...34e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det funka for Ross...

Skjermbilde 2020-05-24 kl. 23.22.22.png

Anonymkode: ceeec...f11

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ville vært litt forsiktig med det. Slitsomt med folk som venter på deg. Litt creepy, for å være helt ærlig.

Anonymkode: 5f563...628

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde trua på sånt før men nå begynner jeg å bli for gamnel for å skulle sloss for noen på årsvis.

Ja vil tro det kjennes litt creepy for den som blir utsatt for det. 
Hva hadde du tenkt da om en du ikke var spesielt interessert hadde sloss for deg i lang tid? Hadde det ikke egentlig blitt slitsomt?

Tror man også får mer lyst på de man ikke kan få og de blir jo bare mer fantastisk som tiden går.  Når du endelig kanskje får dem så innser du at alt var bare en fata morgana. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff jeg klarer ikke stalkere 🤮

Anonymkode: 60ebc...2b1

• Liker 2
Skrevet

Alt er mulig på film. Tror ikke det er rette metoden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du hadde hatt større sjanse hvis du lot han få litt space og heller vise at du er en selvstendig kvinne som ikke trenger ham.

Og jeg tror du får et voldsomt antiklimaks hvis han først «gir etter» og blir sammen med deg. Samt at jeg tror man må passe seg litt for å ikke bli besatt slik som du er på vei. Det tar år fra livet ditt. Det finnes flere fisk i havet:)

Anonymkode: ae868...e41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo ikke bra ut at han mistet interessen når han skjønte at du var ute etter noe mer (enn sex?). Da er det jo noe feil med han. Man skal ikke miste interessen for noen fordi de viser interesse tilbake. Det bør du skjønne selv. Så det kan jo fremstå for han at du ikke har så mye selvrespekt når du henger etter han etter at han mistet interessen. Det beste er å sette grenser for hva man gidder, og trekke seg unna. 

Anonymkode: eda37...620

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som mistenker at TS glemte å nevne at mannen er gift og at hun er elskerinnen i denne historien? 

Anonymkode: 41b3b...623

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er som en annen over her nevner - at å gi ham space og å leve ditt eget liv uten at det sirkler rundt ham er beste forutsetning for å vekke interesse igjen. Når vi er tilgjengelige og "på" hele tiden så er det veldig lett for at den andre parten ikke ser verdien av oss. Jeg har hatt flere menn opp igjennom min datingtid som har vært litt lunkne, men når de oppdager at interessen min har dalt så blir de mer nysgjerrige og interesserte. Det betyr ikke at du ikke kan være i kontakt med ham, men at du gir litt mer inntrykk av at livet ditt ikke handler om å stå på vent for ham. Jeg vil tro at en endring i din adferd vil vekke noe i ham - mens om du fortsetter i det sporet du har gjort til nå så kan det være du ikke kommer noe videre

Anonymkode: b88e7...0a5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som mistenker at TS glemte å nevne at mannen er gift og at hun er elskerinnen i denne historien? 

Helt riktig!😂👌

Anonymkode: 7f683...fc5

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff jeg klarer ikke stalkere 🤮

Anonymkode: 60ebc...2b1

🙄

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig feil. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forelsket i en mann. Han er en del eldre enn meg, men vi er begge godt voksen. Han var interessert i meg i starten. Men dette dabbet fort av når han skjønte at jeg ville noe mer. Det ble litt turbulent og han ville ikke ha noe mer med meg å gjøre. Jeg ville ikke gi han opp. Sakte, men sikkert, har jeg fått han mer tilbake på rett spor. Det har gått 3 år. Jeg har lært mye gjennom denne prosessen, og dette har nå utviklet seg til å bli et slags eksperiment. Er det mulig å vinne en manns hjerte på denne måten, eller er det helt dødfødt? Har jo sett det på film, men ikke hørt om historier fra virkeligheten. Om noen som ikke gir opp kjærligheten.

Del gjerne noen historier.

Jeg fikk til det 😎 Han var gift, ville ikke forlate kone og barn. Etter to år ble han min. Eksperimentet ble til en stor forelskelse 

Anonymkode: 01a85...875

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk til det 😎 Han var gift, ville ikke forlate kone og barn. Etter to år ble han min. Eksperimentet ble til en stor forelskelse 

Anonymkode: 01a85...875

Synd for kona og barna da😏

Anonymkode: f63bf...01c

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.5.2020 den 18.01):

Synd for kona og barna da😏

Anonymkode: f63bf...01c

. 

Endret av Cleo88
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh herregud. Hadde giddet. 

Anonymkode: 865b7...363

AnonymBruker
Skrevet

Hadde et gjensidig "crush" på en kollega en gang , for 9 år siden (da småbarnstida var på det verste og jeg og samboer krangla mye)

Men det "crushet" er over for leeenge siden , er  idag flau over at jeg følte som jeg gjorde.

Men kollegaen ser fremdeles på meg med "blikket" , sender hjerteemojier på messenger og kosemosegreier .. blir litt kvalm .

Svarer han aldri . Her er alle de følelsene borte vekk, og håper for gudsskyld han snart finner ei ny å få oppheng i .

Anonymkode: ab8ee...c16

AnonymBruker
Skrevet
På 25.5.2020 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er som en annen over her nevner - at å gi ham space og å leve ditt eget liv uten at det sirkler rundt ham er beste forutsetning for å vekke interesse igjen. Når vi er tilgjengelige og "på" hele tiden så er det veldig lett for at den andre parten ikke ser verdien av oss. Jeg har hatt flere menn opp igjennom min datingtid som har vært litt lunkne, men når de oppdager at interessen min har dalt så blir de mer nysgjerrige og interesserte. Det betyr ikke at du ikke kan være i kontakt med ham, men at du gir litt mer inntrykk av at livet ditt ikke handler om å stå på vent for ham. Jeg vil tro at en endring i din adferd vil vekke noe i ham - mens om du fortsetter i det sporet du har gjort til nå så kan det være du ikke kommer noe videre

Anonymkode: b88e7...0a5

Ja vi får se da... jeg har blokkert han jeg vil ha nå for en uke siden. Jeg følte meg dårlig behandlet egentlig. Å tenker at er han interessert så finner han en vei å nå meg på om en tid. Og hvis ikke så kommer jeg meg videre. Så nei har ikke trua på at man får den man vil

Anonymkode: 97f72...a0a

AnonymBruker
Skrevet

Det der ville jeg aldri brukt tiden min på! En klisjé å si, men d finnes mange fisk i havet. Finn deg ei ny elv og prøv lykken der 👌 

Anonymkode: 90394...cc2

Skrevet

Nei, ikke fult og helt ved å ikke være seg selv. Da er det jo ikke deg han liker. I tillegg må det jo være ufattelig slitsomt (+ litt creepy) å kalkulere hvordan man skal være til enhver tid. I lengden vil dette aldri gå, det gjennomskues. Det må være mye mer befriende med en mann som liker deg for deg, uten spillene. Jeg hadde gått for en slik om jeg var deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...