Gå til innhold

For mange slankepiller?


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tok 13 rasberry ketone når anbefalt døgndose er 2, hva er risikoen ved å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gjorde du det?

Anonymkode: 9502f...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les pakningsvedlegget, evt ring Giftinformasjonen. 

Anonymkode: 15244...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dette faktisk er sant så er risikoen hjerteinfarkt da hjertet jobber hardere etter å ha tatt slankepiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Les pakningsvedlegget, evt ring Giftinformasjonen. 

Anonymkode: 15244...4e8

Står ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Regiakakao skrev:

Står ingenting

Vel, da ringer du Giftinformasjonen. For øvrig veldig dumt å spørre om noe akutt helserelatert på et forum. 

Anonymkode: 41df5...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gjorde du det? 

Anonymkode: 66b55...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, da ringer du Giftinformasjonen. For øvrig veldig dumt å spørre om noe akutt helserelatert på et forum. 

Anonymkode: 41df5...2de

Regner med at dette er naturlig kosttilskudd.. 

Anonymkode: 26f97...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen Moonshine, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...