Gå til innhold

Frustrert over våryr-heten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 32år gammel(!), og blir LETT betatt av menn. Er ekstremt guttegal, til tross for at jeg har vært i forhold tidligere så har jeg gjerne blitt gira på andre itilegg.

Kjenner noen slik som jeg gjør -,  en slags "for fort betatthet" eller tiltrekning/seksuelle tanker til andre man IKKE skal ha noe til? For eks en for nær relasjon? Det virker som jeg er den eneste fordi jeg kun holder dette til meg selv. Det kan være en kjæreste til min beste venninne, far til venninne, en sønn av tidligere kjæreste. Altså, hva er galt med meg? 

Vil jeg kun ha de jeg ikke kan få? 🤯 eller er det våren og lyse dager som gjør det? Har menn det også slik til damer man ikke skal se på? 

Anonymkode: 9d32b...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes ikke det er mange tiltrekkende menn, så derfor er ikke det noe problem. Jeg skulle ønske det var flere tiltrekkende menn, virkelig. Men jeg har vært tiltrukket av en som ikke er tilgjengelig. Bra det ikke er mange attraktive av dem!

Anonymkode: 3ceae...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes ikke det er mange tiltrekkende menn, så derfor er ikke det noe problem. Jeg skulle ønske det var flere tiltrekkende menn, virkelig. Men jeg har vært tiltrukket av en som ikke er tilgjengelig. Bra det ikke er mange attraktive av dem!

Anonymkode: 3ceae...7ed

Jeg blir bare helt svett av meg selv. Hvorfor skal jeg fantasere om menn jeg ikke kan få? Enten fordi de er 10år yngre enn meg (noe jeg aldri har følt på før) eller en mann jeg bare aldri kan få på kroken? 

Jeg trigges av det uoppnåelige. Irriterende nok. Og i denne tiden mot sommeren, fy, så sexfrustrert. 🙄

Anonymkode: 9d32b...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes ikke det er mange tiltrekkende menn, så derfor er ikke det noe problem. Jeg skulle ønske det var flere tiltrekkende menn, virkelig. Men jeg har vært tiltrukket av en som ikke er tilgjengelig. Bra det ikke er mange attraktive av dem!

Anonymkode: 3ceae...7ed

Du er nesten litt heldig... 🙈🤭 

Ts

Anonymkode: 9d32b...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...