Gjest erzebett22 Skrevet 29. juni 2005 #21 Skrevet 29. juni 2005 Jeg liker ikke å drite på offentlige toilett fordi da fiser jeg endel BRAKERE.... og det er flaut om det er flere i rommet :veldigsur:
Gjest Rævræv Skrevet 29. juni 2005 #22 Skrevet 29. juni 2005 En dag var jeg med venninnegjenen og var litt løs i magen, slapp en ordentlig blaut en, og da jeg tisset, så så jeg i trusa jeg hadde drete på meg i trusa, masse brun saus
Gjest miominmilo Skrevet 29. juni 2005 #23 Skrevet 29. juni 2005 jeg prumper aldri! slik oppførsel er ufjøl og forbeholdt tømmerhoggere med rødlig hår og kjønnshår mellom tenna! fysj, nå ble jeg i dårlig humør og har mistet matlysten av å lese denne motbydelige tråd! kan noen vennligst slette den?!
Gjest Seidelkone Skrevet 29. juni 2005 #24 Skrevet 29. juni 2005 Nåja, man fiser ikke alltid før man må på do! Slik som nå, jeg har ikke fiset i hele dag! Men nå kjenner jeg noe trykk i nedre korsrygg og da vet jeg at jeg må på do! Så nå går jeg! Ikke kommer jeg til å fise på do engang! Folk er forskjellig når det kommer til kroppslyder og funksjoner!
Gjest Ostefis Skrevet 29. juni 2005 #25 Skrevet 29. juni 2005 Lykke til! Selv sitter jeg her med for mye luft i magan, fjerter HEEEELE tiden, og lukter nesten ikke!
Gjest Seidelkone Skrevet 29. juni 2005 #26 Skrevet 29. juni 2005 Nei det gikk nok ikke denne gangen.... Hvor lenge satt jeg der? 10 minutter? Ingenting skjedde, ikke engang en øreliten fjert! Men jeg fikk da gjort ferdig Donaldkryssordet, manglet bare 1 ord....
Gjest Drita Brita Skrevet 29. juni 2005 #27 Skrevet 29. juni 2005 Næh! Jeg las Donald Pocket på dass, jeg :-) Do-nald!!!!
Gjest weltzi Skrevet 29. juni 2005 #28 Skrevet 29. juni 2005 donald er den beste lektyre man kan ha på toilettet!
mockinbird Skrevet 29. juni 2005 #29 Skrevet 29. juni 2005 Når vi først er inne på dette temaet så har jeg en liten historie. Det skjedde for noen år siden da svigerfar var på jobb. De han jobbet med røykte, noe svigerfar slett ikke satte pris på. En dag så slapp svigerfar en skikkelig fis, av den typen som virkelg hørtes. Da reagerte de andre han jobbet sammen med. Men da sa svigerfar: Nå har jeg kjent på møkklukta deres i så mange år at det jammen var på tide at dere fikk kjenne på min.
Gjest seroxata Skrevet 1. juli 2005 #30 Skrevet 1. juli 2005 heeeeeeerreeguuuuuud!! det er ikke ofte jeg ler så jeg griner av tråder her inne, men himmel!!!
Gjest bada Skrevet 18. desember 2006 #32 Skrevet 18. desember 2006 Min eks har en teori om at den luft som braker mest lukter minst og den luft som snikes ut lukter mest. Gjett hva han gjør. ← Det er min erfaring i hvertfall
Gjest Pax Skrevet 18. desember 2006 #33 Skrevet 18. desember 2006 Jammen, det er jo den samme gassen som skal ut, enten man lirker, eller slipper en bombe? Så hvordan kan den første stinke mest? :klø:
Gjest Borghild Skrevet 18. desember 2006 #34 Skrevet 18. desember 2006 Fy så ekle dere er! Og dere skal liksom være damer? Damer fiser ikke! jeg fiser engang ikke etter å ha spist blodpøls kokt i smult!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå