AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Jeg sitter med listen over offentlige psykologer foran meg, men det er jo umulig å velge kun basert på navn. Har sjekket den leselisten hvor folk kan rate, men ikke mange som er nevnt der. Jeg ønsker meg en psykolog i Oslo sentrum, så hadde blitt veldig glad for en anbefaling. Ønsker en terapeut som gir litt, altså prater tilbake, ikke bare sitter der som en vegg. Krysser fingrene for at noen har noen tips: navn på psykologen og hvorfor h*n er bra. 🌸 Anonymkode: b73c0...552
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Hvis det er med avtale du tenker, så må man ofte henvende seg til mange før man får plass. Det er ofte også litt ventetid og noen tar ikke inn nye i det hele tatt. Vil tro dette særlig gjelder de beste.. Anonymkode: 779fb...c48
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er med avtale du tenker, så må man ofte henvende seg til mange før man får plass. Det er ofte også litt ventetid og noen tar ikke inn nye i det hele tatt. Vil tro dette særlig gjelder de beste.. Anonymkode: 779fb...c48 Jada, det vet jeg. Men som du ser i hovedinnlegget er det ikke det jeg lurer på. 😊 Anonymkode: b73c0...552
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, det vet jeg. Men som du ser i hovedinnlegget er det ikke det jeg lurer på. 😊 Anonymkode: b73c0...552 Åja, ville bare informere om det. De fleste må ta til takke med den ene som tilslutt sier ja. Selv har jeg ingen å anbefale dessverre, går bare på dps. Anonymkode: 779fb...c48
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 Er det en spesiell problematikk du sliter med så burde du nevne det når du spør om de har ledig plass til deg. Anonymkode: f6085...226
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det en spesiell problematikk du sliter med så burde du nevne det når du spør om de har ledig plass til deg. Anonymkode: f6085...226 Selvfølgelig. Jeg har vært hos lege og diverse behandlere før, det eneste jeg trenger er anbefalinger. Håper noen som har gått til psykolog vil gi meg et tips om noen de synes var gode terapeuter. 😊🌸 Anonymkode: b73c0...552
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 Syns du er litt småfrekk i tilbakemeldingene Ts. En psykolog kan jo være flink på traumer, en annen er super på spiseforstyrrelser mens en tredje er spesialist i personlighetsforstyrrelser. Dette står ofte på hjemmesiden. Anonymkode: 779fb...c48 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå