AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Del Skrevet 24. mai 2020 Hei, I en alder av 28 år har jeg nå bestemt meg for å begynne med prosessen å ta lappen. Jeg har kjørt en gang, så jeg er helt nybegynner og kommer til å trenge mange kjøretimer! Det finnes et hav av forskjellige kjøreskoler og jeg er usikker på hvilken jeg burde velge. Noen som vil anbefale en kjøreskole? Pris er ikke så viktig, men det er alltid positivt om de ikke er de dyreste i markedet. Anonymkode: 82938...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg har forresten ikke mulighet til å øvelseskjøre med noen utenom kjøreskolen. Anonymkode: 82938...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaHagen1986 Skrevet 22. juni 2020 #3 Del Skrevet 22. juni 2020 På 24.5.2020 den 17.45, AnonymBruker skrev: Hei, I en alder av 28 år har jeg nå bestemt meg for å begynne med prosessen å ta lappen. Jeg har kjørt en gang, så jeg er helt nybegynner og kommer til å trenge mange kjøretimer! Det finnes et hav av forskjellige kjøreskoler og jeg er usikker på hvilken jeg burde velge. Noen som vil anbefale en kjøreskole? Pris er ikke så viktig, men det er alltid positivt om de ikke er de dyreste i markedet. Anonymkode: 82938...03c Du burde øvelseskjøre så mye som mulig. Viktig med mengde kjøring. Hvorfor kan du ikke kjøre utenom egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå