Gå til innhold

Noen som har bestilt fra SpisRiktig.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De leverer ferdige middagsretter som bare trenger å varmes. Ser utrolig lettvint ut, men er usikker på smak og kvalitet, noen som har erfaring?

Anonymkode: 6612b...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ikke god smak, og maten holder seg ikke fersk i en uke som lovet. Gikk noen middagsretter i søpla. Elendig kundeservice. Har fortsatt ikke svart på henvendelser sendt for halvannen uke siden. 

Anonymkode: 773a9...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull.

Som treningsfreak pleier jeg bruke makroboks.no av og til. Funker knall.

Anonymkode: ca531...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten er sur før du får den. Hold deg unna

Anonymkode: 97610...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en uke for en god stund siden. Da var det veldig bra. Jeg gjorde det fordi jeg ikke hadde energi til å lage mat, ikke for å «spise riktig» så aner ikke noe om det er sunt eller ikke. Men maten hadde gode smaker i alle fall, og veldig lettvint da. Barna likte det også godt. 

Anonymkode: 13ce6...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en uke nå. Maten holdt seg bra hele uken. Det er veldig basic, så du må krydre/ta på dressinger o.l selv, men jeg bestiller en uke til! Jeg er fornøyd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du at tilbehøret var godt? Altså risen, potetene og grønnsakene? Synes de hadde en skikkelig industriell smak. Muligens har det vært fryst, aner ikke. Men jeg klarte ikke å få det ned (og det skal godt gjøres, at tilbehøret er uspiselig..er jo noe av det enkleste som kan lages). 

Anonymkode: 773a9...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har nettopp spist min første middag derfra, og har fire igjen. Kan ikke på dette grunnlag si så mye om kvalitet og smak. Maten idag smakte helt Ok, men jeg ble skuffet over typisk frosen grønnsaksblanding, og potetene var skikkelig mushi. Fjordland er bedre. To av emballasjene buler, som om maten er i ferd med å bli bedervet. Har avsluttet abonnementet da jeg ikke er imponert over det jeg ser gjennom emballasjen på øvrige retter og hvordan valg fra menyen fungerer. Jeg valgte to middager med fisk, to med kylling og en vegetar. Det jeg ikke var klar over var at jeg da fikk to helt like fiskemiddager og det samme med kyllingen. 

Anonymkode: 2fd80...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Skikkelig kjip mat! Nesten uspiselig synes jeg. Ungen hyler «liker ikke» bare hun ser boksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...