AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Hva synes dere om folk som sier at de er interessert, og som sier at de er interessert i å møtes igjen. For så etter under 1 uke si at de ikke vil møte igjen daten? Anonymkode: d4f2c...c75
Hr. Aktiv Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 De eier ikke ryggrad. Tørr ikke fortelle fakta der og da. Veldig skjelden at de ombestemmer seg etter noen dager og likevel ikke vil. Da har det ihvertfall dukket opp et nytt og "bedre" tilbud. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 1 hour ago, Hr. Aktiv said: De eier ikke ryggrad. Tørr ikke fortelle fakta der og da. Veldig skjelden at de ombestemmer seg etter noen dager og likevel ikke vil. Da har det ihvertfall dukket opp et nytt og "bedre" tilbud. Ok, hva tenker dere andre om spørsmålet mitt? Hilsen ts. Anonymkode: d4f2c...c75
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 On 5/24/2020 at 4:27 PM, AnonymBruker said: Ok, hva tenker dere andre om spørsmålet mitt? Hilsen ts. Anonymkode: d4f2c...c75 Jeg prøver igjen. Anonymkode: d4f2c...c75
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #5 Skrevet 26. mai 2020 Hva har det å si? Det er lov å ombestemme seg. Det kan være av feighet, men likevel ikke så feigt som om du ble ghostet og blokkert i alle kanaler. Det kan hende han datet flere, og at det var en rose for lite i kurven. Skjønner at du ble skuffet, men rist det av deg, og vær glad for at det skjedde tidlig i prosessen. Anonymkode: e9264...3e5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå