Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #21 Skrevet 29. juni 2005 Nei og nei, nå sa avisa at sola går fra oss søringer
monja Skrevet 30. juni 2005 #22 Skrevet 30. juni 2005 Våkna opp til sol fra skyfri himmel nå, så det er nok håp om litt varme noen dager likevel
Caramba Skrevet 30. juni 2005 #23 Skrevet 30. juni 2005 Ahhh..... Nå er det virkelig herrrrrrrrrlig ute! Aline, du hadde rett. På tirsdag klarnet det kraftig opp utover ettermiddagen og utefesten min ble vellykket. :-)
Betcy Skrevet 30. juni 2005 #24 Skrevet 30. juni 2005 Sommer og sol... ENDELIG!!! 25 grader i skyggen og snart er arbeidsdagen slutt :-) Solsengen blir nok tatt frem for første gang i dag! Sommer i Midt-Norge
aline Skrevet 1. juli 2005 #25 Skrevet 1. juli 2005 Ahhh..... Nå er det virkelig herrrrrrrrrlig ute! Aline, du hadde rett. På tirsdag klarnet det kraftig opp utover ettermiddagen og utefesten min ble vellykket. :-) såklart!! hører på været på radioen på morgenen, og da har de av og til rett ihvertfall. oftere en hva været dagen i forveien sier ihvertfall. akkurat nå er det deilig med litt skyer synes jeg. temperaturen er bra likevel, og jeg er syk og sitter inne, så at det ikke er like strålende passer meg udmerket.
aline Skrevet 1. juli 2005 #27 Skrevet 1. juli 2005 ja, skikkelig urkjedelig faktisk!! spesiellt på sommern med bra vær. :-? takk, er på bedringens vei da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå