Gå til innhold

Hetebølge?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Synes jeg har lest så mye om knallvær, hetebølge og sånn...

Hvor blir det av? Er ikke mye sol her og jeg bor på dette "østlandet" som skulle få så mye av det... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Milah

Ja, det lurer jeg også på.. De sa det skulle komme midt i uka da. Og det blir vel i morgen det om jeg ikke tar helt feil. Det hadde passet meg helt perfekt i såfall, har fri i morgen! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går stod det på vgnettvær at det skulle bli fint fra i dag, og sånn passe fint i helgen. Men i dag står det fint fra i morgen/torsdag, og knallvær i helgen. Kanskje værgudene bare har forsovet seg litt (i varmen.. :tunge1: )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor bor dere hen da?

jeg bor i oslo, her har det vært pent vær hver dag siden i forrige uke. Det er litt skyer nå, men det er varmt!

de siste kveldene har temperaturen ute ligget på ca 18-19 grader sent på kvelden..... det gir fort 24-26 grader inne når det har stått å stekt på hele ettermiddagen.....

synes det er alldeles nydelig sommervær nå jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir "hetebølge" her jeg bor = når jeg er på treningsleir i en sal med glasstak = bakeovn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere får en smak av den berømte hetebølgen kan dere vel sende litt til Trøndelag og? Her minner det jo om regntid akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Oslo, og dagens lovede hetebølge uteblir. Skal på utefest i kveld og ser for meg at det kan bli kaldt. Forøvrig irriterer disse enorme sol-forsidene til VG og Dagbladet meg noe enormt. I dag kjører begge avisene hetebølge på papirutgaven. Tror de virkelig at vi nordmenn er så teite at det skal svære soler til på forsiden for å selge avisa? Kanskje de skal begyne å skrive om noe litt mer interessant en været?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ædda

synes det er alldeles nydelig sommervær nå jeg?

:hoho:

Men så har aldri du gått for å være kravstor heller :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i parken i sta' en tur. Men gikk inn igjen da jeg frøs! Og det er i nærheten av oslo sentrum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Men så har aldri du gått for å være kravstor heller :tunge1:

tydeligvis, jeg har sittet i solveggen hele helga i temperaturer hvor naboens termometer sprakk pga varmen, og hadde tilsvarende i hele går bortsett fra at det blåste.

idag har jeg vært ute å ruslet i bare singlet, og ja det blåste litt, men kaldt er å ta i for min del.

de meldte på radioen idag at det skulle bli litt overskyet på dagen men klarne opp og bli strålende sol igjen på kvelden, så jeg ser ingen grunn til bekymring.

kanskje det bare er det at rundt meg skinner solen? :tunge1:

nei, i oslo klager ikke jeg på sommerværet nå, blir det sånn som det har vært siste uka, så er jeg strålende fornøyd jeg. Det har blitt 19 grader i vannet allerede også, så bare drittvær kan det ikke ha vært. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er jo helt greit her, sier ikke det... Bor i nærheten av Oslo, et kvarter med bil...

Nå har de verste skyene stukket av, men stiller ikke i bikinien ute foreløpig. Har vært bedre vær andre dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gikk hjem fra jobb, og det var mange som lå i bikini å solte seg i parkene på veien. jeg gikk i singlet og shorts og kunne godt hatt på mindre om jeg var person til å gå i mindre.

kunne også godt sittet på balkongen i bikini, men for meg ble det faktisk for varmt, blir sliten jeg når det konstant er så varmt som det har vært. sover og sover jeg da....

får håpe på sol i morgen og ork til å sitte i den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ble vedre utover ettermiddagen, men langt fra hetebølge...

Var jo varmt og sol i går også, men bare ikke så "ille" som jeg hadde fått for meg at det skulle bli. Jaja, blir jo stas i morgen da - da skal jeg trolig stå innendørs og male... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare klag over 19 grader dere :ler: .....send dem hit istedet' date=' for her er det bare 9 grader.....brrrrr[/quote']

og de nitten gradene er på kvelde, på dagen er det langt over tyve grader!! også over tyve i skyggen.

klager ikke jeg ihvertfall, synes det er deilig jeg, blir det varmere er det for varmt til å være aktiv synes jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får komme ned hit, her er det deilig sol og knallblå himmel og nyyyyydelig temperatur!

de som klager her er frossenpinner som virkelig er kravstore! :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...