Gå til innhold

FF med eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter nesten 12 år sammen ble det slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden. Hovedgrunnen var stadig større utfordringer med «mine og dine barn», men også annen gruff som hadde bygd seg opp gjennom årene. Begge tok bruddet tungt, men særlig jeg følte at det var nødvendig. Det eneste som fungerte bra de siste årene var sexlivet. Vi har alltid vært veldig tiltrukket av hverandre, og sexen som begynte bra ble bare bedre og bedre gjennom årene. 

Etter at han flyttet ut har vi møttes i ny og ne, og det ender gjerne med sex. Noen ganger har vi møttes kun for sexens skyld også. Spørsmålet er om dette er særlig smart i lengden? Jeg tenker at vi kanskje - bare kanskje - kan finne tilbake til hverandre når barna er blitt større/voksne, men nå er det uaktuelt.

Er det noen som har hatt det slik med eksen? Kan det funke en periode, eller er det å be om trøbbel? Vi er godt voksne begge to, så jeg føler jo vi gjør det med «åpne øyne»....

Anonymkode: 1876e...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd. Det funket ikke. Det ble umulig å gå videre. 

Anonymkode: 880c1...929

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet med eksdama i halvannet år etter det ble slutt. Men vi var unge da. Ingen barn. Hun var jomfru da vi ble sammen. Funket fint å være FF. Hun ble faktisk litt mer rå i sengen, kanskje fordi hun ble mer erfaren, men kanskje også fordi hun våget mer (filming av sexen og sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du blir såret den dagen du er byttet ut. For du blir byttet ut. Jeg ble det. Og ble helt knust. 

Anonymkode: f9898...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker glimrende. En kutter ut forholdsgreiene og beholder sexen.

Vinn-vinn.

Anonymkode: 1aa51...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Kenelz said:

Nei. 

Nei som i ikke prøvd, eller funker ikke?

TS.

Anonymkode: 1876e...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke gjør det. Er det slutt, så er det slutt. Har prøvd. Bare masse drama.

Anonymkode: ca488...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei som i ikke prøvd, eller funker ikke?

TS.

Anonymkode: 1876e...623

nei som funker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenelz skrev:

nei som funker ikke

Tull.

Anonymkode: 1aa51...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Etter nesten 12 år sammen ble det slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden. Hovedgrunnen var stadig større utfordringer med «mine og dine barn», men også annen gruff som hadde bygd seg opp gjennom årene. Begge tok bruddet tungt, men særlig jeg følte at det var nødvendig. Det eneste som fungerte bra de siste årene var sexlivet. Vi har alltid vært veldig tiltrukket av hverandre, og sexen som begynte bra ble bare bedre og bedre gjennom årene. 

Etter at han flyttet ut har vi møttes i ny og ne, og det ender gjerne med sex. Noen ganger har vi møttes kun for sexens skyld også. Spørsmålet er om dette er særlig smart i lengden? Jeg tenker at vi kanskje - bare kanskje - kan finne tilbake til hverandre når barna er blitt større/voksne, men nå er det uaktuelt.

Er det noen som har hatt det slik med eksen? Kan det funke en periode, eller er det å be om trøbbel? Vi er godt voksne begge to, så jeg føler jo vi gjør det med «åpne øyne»....

Anonymkode: 1876e...623

Man skal ikke kaste vrak på god sex, spesielt om sex er viktig for deg!

Men det skaper definitivt ufordringer i forhold til å gå videre i livet. Kutter dere ut alt blir det lettere å gå videre, dere slipper også lettere unna det nesten uunngåelige nederlaget om/når en av dere finner en ny.

Den beste grunnen jeg kommer på for å fortsette er om dere bare omdefinerer forholdet deres til et avstandsfohold og møtes av og til for sex men avtaler å være eksklusive. Søtt og romantisk siden dere signaliserer overfor dere selv og andre at dere ikke har gitt opp helt ennå. Og sikkert ganske naivt siden det er relativt stor risiko for at en av dere finner en annen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ff med eksen akkurat nå og har det helt jævlig, har fortsatt følelser for han og han har ikke noen følelser for meg men klarer ikke komme meg ut av det:(

Hvis du fortsatt har litt følelser eller tror de kan komme tilbake: IKKE gjør det, finn deg heller en annen å være ff med.

Anonymkode: 42a4c...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...