AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Jeg hadde høye krav før. Han som fortjener meg skal være høy, kjekk, sporty, morsom, har fancy bil, stort hus, hytte, båt, god inntekt, formue.... Så kom korona og jeg fyller 40. Mitt syn er blitt forandret. Jeg klarer plutselig å se over de ytre og overflaten, godtar mer en vennlig mann som jeg før ellers ikke kunne tenke meg å omgås med. Blir jeg mer moden med alder? Korona usikkerheten gjør at jeg søker trygghet?? En snill og lojale mann som vil mitt beste ,og bare er min...Drømmemannen! Eller en kjekk , attraktiv mann som alle vil ha? Vært singel i 3,5 år , datet 2 menn i disse 3,5 årene. Jeg har lært meg å fokusere på hva som er viktigste for MEG, men ikke hva som er viktig for alle andre. Trygghet er viktig, god sex er viktig, ros og støtte er viktige. Jeg har fortsatt krav, men mye hører til de indre nå som tiden går. Anonymkode: 716a2...653 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Dette skjønte jeg innen jeg var 20. Men det var sånn 12 år etter SARS, så kanskje derfor. Anonymkode: 6505c...1d0 5
Hr. Aktiv Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde høye krav før. Han som fortjener meg skal være høy, kjekk, sporty, morsom, har fancy bil, stort hus, hytte, båt, god inntekt, formue.... Så kom korona og jeg fyller 40. Mitt syn er blitt forandret. Jeg klarer plutselig å se over de ytre og overflaten, godtar mer en vennlig mann som jeg før ellers ikke kunne tenke meg å omgås med. Blir jeg mer moden med alder? Korona usikkerheten gjør at jeg søker trygghet?? En snill og lojale mann som vil mitt beste ,og bare er min...Drømmemannen! Eller en kjekk , attraktiv mann som alle vil ha? Vært singel i 3,5 år , datet 2 menn i disse 3,5 årene. Jeg har lært meg å fokusere på hva som er viktigste for MEG, men ikke hva som er viktig for alle andre. Trygghet er viktig, god sex er viktig, ros og støtte er viktige. Jeg har fortsatt krav, men mye hører til de indre nå som tiden går. Anonymkode: 716a2...653 Spørsmålet er om hodet ditt respekterer at du har forandret mening og du da ikke faller tilbake til det gamle slik at den mannen du ender opp med ikke er den trygge med det jeg kaller overfladiske verdier? Jeg har masse kamerater i denne gruppa du skisserer og de er ikke mere lykkelig enn det jeg har. Mulig de er mere interessante for de sniffer kokain innimellom, men i min verden blir den biten bare teit. Det skjønner de selv også så de prøver å holde det skjult for meg. Vi er enige om at de ikke er mere lykkelige enn det jeg er. De har riktignok mere verdier og penger, men ikke livsglede selv om de kan virke mere interessante for ei dame.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Jeg synes det er ekstremt vanskelig med menn som er trygge og kjedelige. Jeg trenger jo ikke en mann, det er kanskje litt va "problemet" derfor vil jeg ha en som jeg har lyst på 🤷♀️ Anonymkode: 0d35d...7ab
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 Jeg er en trygg og god mann. Neppe veldig kjedelig, men trygg, god, og snill. Men har også en ganske mye strengere side om mine prinsipper om ærlighet og trofasthet ikke følges. Streng i form av at da er det over uansett hva som blir gjort videre. Fordi jeg er akkurat trygg, god og snill tror ofte damen at meg kan de sette litt på "vent", jeg godtar at de kommer med bortforklaringer, blir lunkne, og ikke er på. Fordi jeg har tillit til folk, og mener at voksne mennesker må ta sine egne valg og stå for de. Når de ikke gjør dette ser jeg det som en ekstrem karakterbrist. Ikke noe jeg godtar, og da er det fort over uten noen mulighet for at det blir tatt videre. Så det er problemet til de menn som er snille, gode og trygge. De blir fort misbrukt av kvinner som egentlig ikke liker akkurat det, og så kjører parallelle løp ved siden av med fuck boys. Finne den små andelen av kvinner som søker det trygge, det gode, og det rolige livet? Det er vanskelig. Ford de er nesten opptatt med en gang. Anonymkode: 10fc7...ef3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde høye krav før. Han som fortjener meg skal være høy, kjekk, sporty, morsom, har fancy bil, stort hus, hytte, båt, god inntekt, formue.... Så kom korona og jeg fyller 40. Mitt syn er blitt forandret. Jeg klarer plutselig å se over de ytre og overflaten, godtar mer en vennlig mann som jeg før ellers ikke kunne tenke meg å omgås med. Blir jeg mer moden med alder? Korona usikkerheten gjør at jeg søker trygghet?? En snill og lojale mann som vil mitt beste ,og bare er min...Drømmemannen! Eller en kjekk , attraktiv mann som alle vil ha? Vært singel i 3,5 år , datet 2 menn i disse 3,5 årene. Jeg har lært meg å fokusere på hva som er viktigste for MEG, men ikke hva som er viktig for alle andre. Trygghet er viktig, god sex er viktig, ros og støtte er viktige. Jeg har fortsatt krav, men mye hører til de indre nå som tiden går. Anonymkode: 716a2...653 Det er jo veldig gode refleksjoner som mange idag aldri gjør seg. Om de er 20 eller 50 år. De lever i sin egen boble og tror at party livet skal vare livet ut. Alltid fart, alltid moro, alltid skje noe, alltid jage etter neste gjenstand eller ferie. Du er blitt voksen TS og ser at det er faktisk andre ting i livet som gjør at du føler deg vel. Hva er alt dette vi ramser opp uten en viss sikkerhet om at forholdet kan vare? Utrygghet om at partner kan stikke i morgen når han er lei, når han finner ut at du kan skiftes ut akkurat som bruktbilen? Når 50 årene kommer så forsvinner den tilstanden der raskt hos de fleste, da står snart alderdommen for døren og venner og store deler av familien faller fra. Hva har man igjen da? Tingene sine... Utallige forhold bak seg, og så kommer ensomheten. Anonymkode: 10fc7...ef3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #7 Skrevet 24. mai 2020 Det skjønte jeg da jeg var drøye 20. Har flere stormende forelskelser bak meg, der jeg likevel valgte å bryte. Da det var alltid noe - narsisistiske trekk, mannsjåvinisme, treningsgalskap, høylytt krangling, silent treatment. Måtte rett og slett innse at jeg lett falt for bad-boy utseendet, med tilhørende oppførsel. Så traff jeg han jeg nå er gift med, han er rolig, solid og trygg, i tillegg til at jeg raskt ble veldig glad i han. Riktignok uten den stormende forelskelsen jeg hadde opplevd før, den kom snikende, og var dypere. Det føler jeg fortsatt, etter 15 år. Han har alltid vist at han er glad i meg, gjort alt for at jeg skal ha det bra, aldri hevet stemmen til meg, eller gjort meg vondt på noen som helst måte. Anonymkode: 88a83...533
SoWhat? Skrevet 24. mai 2020 #8 Skrevet 24. mai 2020 Jeg har liksom aldri skjønt "krav" man har. Annet enn at mannen ikke er voldelig ol så klart. Jeg har datet mange forskjellige menn, og de har da alle vært ok. Etter et veldig mislykket ekteskap som veldig ung, så har jeg unngått forhold. Å date har vært hyggelig det. Nå har jeg jo falt for en mann, og han er ikke lik noen andre jeg har møtt. Vet ikke om jeg har søkt trygghet, men han er utrolig lett å snakke med. Vi snakker om absolutt alt, og han er humoristisk og laidback. Jeg liker utseendet hans da, men det var absolutt ikke det jeg falt for. Det var glimtet i øyet, hans sympatiske vesen og humoristiske sans.Det er kanskje trygghet for meg? Trygghet er jo det vi søker mest. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #9 Skrevet 24. mai 2020 God morgen og tusen takk for gode svar!! Det er kvalitetsmann som holder seg på bakken som er interessant. Hans utseende for mine øyer som ser er ganske kjekk når han er selvsikke og ærlig. Han viser respekt til meg, og er interessert i meg som person. Når det gjelder sex, kan han godt være dominant og ta styring. 15 år eldre enn meg er maks. Jeg dater ikke mange menn, har aldri gjort det, ikke har jeg lyst til det heller. Men når jeg skal gå på date med han, er han alledrede innenfor. Liker følelsen å være voksen🙂 Endelig på en alder av 40 og ved hjelp av korona krisen. Litt flaut å si det sånn, men bedre for seint enn aldri! TS. Anonymkode: 716a2...653
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå