Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

hadde jeg kunnet ammet hadde jeg uten tvil valgt det, ikke kom med slike smakløse kommentarer... 

Anonymkode: 25b37...029

BYTTE MME TYPE FOLKENS!  Bryr meg ikke i det hele tatt at folk ikke ammer ærlig talt!  

Anonymkode: ce0ad...f01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

🙄- jeg har ikke sagt noe som helst om at det var gal å bruke mme - tror ikke det er JEG som må ro seg ned.  Om du leser innlegget mitt på nytt sa jeg at du skal ikke bytte MME med engang barna klager.  Har ikke sagt noe som helst om amming. 

Du skrev «sånn er det når du bruker mme...». Merket en liten touch av spydighet! Så ikke kom her du!

Anonymkode: d89fa...c5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For dere som klarer ikke å lese uten å miste hodet totalt, sa jeg ikke "bytte til mme".  Jeg sa bytte MME.  Som for det fleste ville ha forstått at jeg snakker om å bytte fra en MME type til en annen, siden det er det hele tråden gjelder om.  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du skrev «sånn er det når du bruker mme...». Merket en liten touch av spydighet! Så ikke kom her du!

også?  Sann ER det når du bruke MME!  Det er vanskelig å fordøye, barn kan sliter og det er helt vanlig med bruk av MME.  Jeg tror rett og slett noen av dere bare letter etter ting å reagere på.  Som sagt, jeg kunne ikke ha brydde meg mindre hvorfor folk ikke amme igjen ÆRLIG TALT.  

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

også?  Sann ER det når du bruke MME!  Det er vanskelig å fordøye, barn kan sliter og det er helt vanlig med bruk av MME.  Jeg tror rett og slett noen av dere bare letter etter ting å reagere på.  Som sagt, jeg kunne ikke ha brydde meg mindre hvorfor folk ikke amme igjen ÆRLIG TALT.  

Og det er nødvendig av deg å bruke caps lock fordi?? Ro deg ned.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Og det er nødvendig av deg å bruke caps lock fordi?? Ro deg ned.

Tydelig at det er nødvendig skrivepolitiet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...