AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Jeg har god selvtillit og et godt selvbilde, men utrolig dårlig selvfølelse og behøver å ta tak i dette. Sliter litt med depresjoner og angst. Føler at jeg ikke er bra nok for vennene mine, og syntes derfor det er vanskelig å ta initiativ ol i frykt for å bli avvist. Jeg er i tillegg veldig sjalu i forholdet, og tør ikke opp det eller andre problemer, i frykt for å bli forlatt. Meg er det så lett å bytte ut osv, går konstant med en frykt for å bli gjennomskuet for å ikke være så mye verdt, og bli forlatt. Jeg trenger konkrete tips, gjerne fra de som har fått profesjonell hjelp. Anonymkode: 74e7e...3c6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Jeg kan relatere til en del av det du skriver her og jeg har en personlighetsforstyrrelse. Snakk med fastlegen og se om du kan få behandling. Det blir ikke borte men det blir lettere å håndtere. Min psykolog bad meg om å spørre vennene mine hva det var de likte med meg som venn. Det var særlig en ting som gikk igjen hos alle vennene mine, og jeg kjente at akkurat dette er jo faktisk veldig viktig for meg:) Så jeg fikk en skikkelig boost av å høre at jeg faktisk utstråler det i praksis. Det kan jo være en fin selvtillitsboost:) Jeg sa som sant var at jeg hadde fått i hjemmelekse av psykologen om å spørre om dette:P Anonymkode: 7f624...d3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå