Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har vært på ultralyd i uke 12-14 som har noen steder å anbefale i Oslo/viken? Tenker for å finne ut av kjønn 😊 Var selv på ul i sist svangerskap i uke tretten og fant ut kjønn, men denne klinikken er stengt når jeg er i de ukene. Det var på Jessheim. 

Hører gjerne andre erfaringer med å se kjønn så tidlig, selvom du ikke bort i nærheten av Oslo/viken. Hvor tidlig det var og om det stemte 😊

Anonymkode: 0e5c8...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vansjøklinikken i moss! Hu jordmora der er utrolig flink og de har utrolig bra ultralydutstyr 😊 var hos hu i uke 14, hu syntes det så ut som jente og det stemte i forhold til oul i går 😊 kosta 1000 kr mener jeg å huske så var ikke å dyrt heller 

AnonymBruker
Skrevet

Viken er stort...

Jeg bruker Dr. Hallberg på Embla helse i Fredrikstad. Veldig dyktig dame! Tidlig ultralyd koster 875 kr der. 

Anonymkode: 54d8f...eaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor selv i Asker og reiste til Jessheim! Finnes ingen bedre! 13+1 fikk vi vite kjønn:)

Anonymkode: 19c84...475

AnonymBruker
Skrevet

Klinikken har åpent!

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klinikken har åpent!

Ikke når jeg er i uke 12-14. De har stengt fra 9 juli! 

Anonymkode: 0e5c8...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Du har sannsynligvis termin på samme tid som meg, bare ett år senere da. De hadde stengt på Jessheim da jeg var mellom uke 12-14 i fjor. Vi var der i midten av uke 11. Det var en fin ultralyd, men det var jo for tidlig å se kjønn da. Selv om det var tidlig, var fosteret akkurat stort nok til at det gikk an å gjøre de undersøkelsene de vanligvis gjør fra uke 12 (men det har man jo ingen garanti for). Vi fikk en gjetning om kjønn, men med forklaring om at det var for tidlig og ikke var mulig å si med noe som helst sikkerhet.

Ellers syns jeg det har vært veldig trivelig på Oslo jordmor og ultralydklinikk, men jeg har ikke vært der heller i uke 12-14 (mulig de også hadde stengt de aktuelle ukene).  

Anonymkode: 956e4...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vite kjønn på Oslo city legesenter i uke 12+5 i begge svangerskap. Det var riktig begge ganger

Anonymkode: 002e0...c17

AnonymBruker
Skrevet

Embla helse i fredrikstsd hos Ingvild hallberg

Anonymkode: 6c097...900

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk vite kjønn på Oslo city legesenter i uke 12+5 i begge svangerskap. Det var riktig begge ganger

Anonymkode: 002e0...c17

Samme her

Anonymkode: f31f3...ee3

Skrevet

Jeg var på Jordmorklinikken i Oslo da jeg var 12+0. Hun var veldig ålreit og forklarte nøye, men har ikke erfaring med kjønn, da det ikke var grunnen til at vi var der. Hun sa hun kunne se hva det var med 70% sannsynlighet, men anbefalte å vente og i hvert fall ikke begynne med kjønnsbetinga innkjøp osv., så vi valgte å vente. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...