Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan kjønnsfordelingen er blant moderatorer og administratorer. Er det i det hele tatt noen menn blant dem?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det viktig?

Skrevet
5 minutter siden, Fame skrev:

Er det viktig?

Så klart er dette viktig. På tross av sitt navn er KG flittig brukt av menn. Det er derfor i alles interesser at det er menn blant moderatorene. Eller er du en av de som tenker at likestilling kun gjelder én vei?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hei

Det er kun kvinnelige moderatorerer per dags dato.

Når det er sagt tar vi gjerne inn mannlige moderatorer, men da må også menn søke seg til å bli moderator. Av de få som søker om å bli moderator, er ytterst få menn. 

Når det er sagt hadde vi en periode i fjor en mannlig moderator, men han hadde dessverre ikke mulighet til å fortsette.

Anglofil (teamleder) 

Endret av Anglofil
  • Liker 6
Skrevet

Dere gjør altså ingen aktive grep for å få inn mannlige moderatorer, med tanke på hvor mange mannlige brukere forumet har?

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, edwardnigma skrev:

Dere gjør altså ingen aktive grep for å få inn mannlige moderatorer, med tanke på hvor mange mannlige brukere forumet har?

Vi har gjort flere aktive grep, deriblant å legge ut utlysning etter brukere som kunne tenke seg å bli moderator, samt spørre brukere direkte om de kunne tenkt seg å være det. Dette gjelder både mannlige og kvinnelige brukere. Noen takker nei, noen takker ja. Vi har ingen mulighet utover dette til å tvinge noen, hvilket vi heller ikke har noe ønske om. 

Om man har forslag eller ønske om å bli moderator, oppfordrer jeg de det gjelder til å sende meg en pm om dette. 

Anglofil (teamleder)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...