edwardnigma Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Jeg lurer på hvordan kjønnsfordelingen er blant moderatorer og administratorer. Er det i det hele tatt noen menn blant dem? 2
edwardnigma Skrevet 23. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2020 5 minutter siden, Fame skrev: Er det viktig? Så klart er dette viktig. På tross av sitt navn er KG flittig brukt av menn. Det er derfor i alles interesser at det er menn blant moderatorene. Eller er du en av de som tenker at likestilling kun gjelder én vei? 2
Anglofil Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 (endret) Hei Det er kun kvinnelige moderatorerer per dags dato. Når det er sagt tar vi gjerne inn mannlige moderatorer, men da må også menn søke seg til å bli moderator. Av de få som søker om å bli moderator, er ytterst få menn. Når det er sagt hadde vi en periode i fjor en mannlig moderator, men han hadde dessverre ikke mulighet til å fortsette. Anglofil (teamleder) Endret 23. mai 2020 av Anglofil 6
edwardnigma Skrevet 23. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2020 Dere gjør altså ingen aktive grep for å få inn mannlige moderatorer, med tanke på hvor mange mannlige brukere forumet har? 2
Anglofil Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 40 minutter siden, edwardnigma skrev: Dere gjør altså ingen aktive grep for å få inn mannlige moderatorer, med tanke på hvor mange mannlige brukere forumet har? Vi har gjort flere aktive grep, deriblant å legge ut utlysning etter brukere som kunne tenke seg å bli moderator, samt spørre brukere direkte om de kunne tenkt seg å være det. Dette gjelder både mannlige og kvinnelige brukere. Noen takker nei, noen takker ja. Vi har ingen mulighet utover dette til å tvinge noen, hvilket vi heller ikke har noe ønske om. Om man har forslag eller ønske om å bli moderator, oppfordrer jeg de det gjelder til å sende meg en pm om dette. Anglofil (teamleder) 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå