Gå til innhold

Hvor interessert er hun dama her egentlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er situasjonen, vært på 3 flotte dates  med en jente jeg liker ganske godt. Senest nå i går hvor vi gikk lang tur og brukte hele dagen sammen. Vi kan egentlig snakke om det meste uten at ting blir kleint eller merkelig. Vi har enda ikke hatt sex og jeg har vært såpass ærlig og sagt at jeg ønsker å ta ting litt rolig og at jeg føler at hvis vi møtes ofte nok så vill det skje naturlig. Vi har derimot klemt og kysset litt. Hun har sagt seg enig i dette, men det er jo ofte slik at man kan si noe annet en hva man egentlig ønsker og mener på grunn av situasjonen man er oppi i.

Jeg har dessverre også en uvane for å ikke stole helt på hva folk sier(basert på tidligere erfaringer med kvinner osv) Jeg er vell såpass sær og generaliserende at jeg tror det er noe sannhet i at mange kvinner sier noe annet en hva de egentlig føler og mener. Jeg er også redd jeg blir for "nice guy" for henne og at hun er den typen som trenger mer spenning og faller for typiske bad boys. Jeg er ikke helt den typen, i hvert fall ikke i være måte. Jeg anser meg selv om en reflekter og moden kar som kan snakke om følelser og om det meste med de fleste.Jeg er nok heller ikke helt typisk norsk, da jeg er ganske åpen og ikke typisk innesluttet.

Jeg er bare redd jeg skal ende opp i vennefella med denne jenta og at jeg egentlig burde vært mer frempå sånn fysisk. Men det er vell normalt, selv i disse dager, å date en stund før man hopper til køys? Jeg har valgt denne "strategien" siden jeg faktisk genuint liker denne jenta veldig godt og jeg har prøvd å formidle dette ovenfor henne som sagt. Jeg ønsker å bli mer intim når vi har blitt godt kjent.

Men det som gjør meg litt usikker og årsaken til at jeg skriver denne tråden er at responsen fra henne er ganske fraværene når vi ikke er sammen. Hun svarer på snaps, men ofte lenge etter hun har åpnet dem og det er alltid jeg som må ta initiativ først. Dette samsvarer ikke helt med en person som er veldig interessert, etter min erfaring. Men vi har derimot diskutert å møtes igjen allerede neste uke, så hennes signaler forvirrer meg litt, skal jeg være ærlig.

Anonymkode: b533c...906

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye mellom ingen fysisk kontakt og å hoppe i senga. En lå jeg ikke med før etter en del dater, men gjett om vi klinte og klemte i det som føltes som timer når vi kombinerte datene med å være både hjemme og ute. Har vi ikke god fysisk kontakt og flørting jevnlig fra relativt tidlig av blir jeg usikker og tenker han ikke er særlig interessert i annet enn vennskap. 

Anonymkode: 856e9...b9b

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er situasjonen, vært på 3 flotte dates  med en jente jeg liker ganske godt. Senest nå i går hvor vi gikk lang tur og brukte hele dagen sammen. Vi kan egentlig snakke om det meste uten at ting blir kleint eller merkelig. Vi har enda ikke hatt sex og jeg har vært såpass ærlig og sagt at jeg ønsker å ta ting litt rolig og at jeg føler at hvis vi møtes ofte nok så vill det skje naturlig. Vi har derimot klemt og kysset litt. Hun har sagt seg enig i dette, men det er jo ofte slik at man kan si noe annet en hva man egentlig ønsker og mener på grunn av situasjonen man er oppi i.

Jeg har dessverre også en uvane for å ikke stole helt på hva folk sier(basert på tidligere erfaringer med kvinner osv) Jeg er vell såpass sær og generaliserende at jeg tror det er noe sannhet i at mange kvinner sier noe annet en hva de egentlig føler og mener. Jeg er også redd jeg blir for "nice guy" for henne og at hun er den typen som trenger mer spenning og faller for typiske bad boys. Jeg er ikke helt den typen, i hvert fall ikke i være måte. Jeg anser meg selv om en reflekter og moden kar som kan snakke om følelser og om det meste med de fleste.Jeg er nok heller ikke helt typisk norsk, da jeg er ganske åpen og ikke typisk innesluttet.

Jeg er bare redd jeg skal ende opp i vennefella med denne jenta og at jeg egentlig burde vært mer frempå sånn fysisk. Men det er vell normalt, selv i disse dager, å date en stund før man hopper til køys? Jeg har valgt denne "strategien" siden jeg faktisk genuint liker denne jenta veldig godt og jeg har prøvd å formidle dette ovenfor henne som sagt. Jeg ønsker å bli mer intim når vi har blitt godt kjent.

Men det som gjør meg litt usikker og årsaken til at jeg skriver denne tråden er at responsen fra henne er ganske fraværene når vi ikke er sammen. Hun svarer på snaps, men ofte lenge etter hun har åpnet dem og det er alltid jeg som må ta initiativ først. Dette samsvarer ikke helt med en person som er veldig interessert, etter min erfaring. Men vi har derimot diskutert å møtes igjen allerede neste uke, så hennes signaler forvirrer meg litt, skal jeg være ærlig.

Anonymkode: b533c...906

Jeg vil tro at hun ønsker mer initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært jenta i samme type dating du beskriver ts. Og jeg savnet initiativ fra mannen. Han ville ta ting rolig, ta det naturlig, bli kjent. Men det gikk så tregt framover, og jeg ville egentlig mer. Greit å ikke ha sex tidlig kanskje, men du bør ta initiativ til å kysse henne, ta litt på henne, la det bli litt hett. 

Hos oss bare kjølnet det da han hele tiden ville ta det rolig. Det er grenser for hvor lang man skal bruke på å kjenne etter om dette er noe man vil gå videre med...

Anonymkode: e42d7...5ce

• Liker 4
Skrevet

Det er helt greit å ville vente med sex, men hvis du ikke flørter med henne, kan du nok fort havne i vennefellen. Du skal ikke bli kjent med henne som en venn, men som en potensiell seksuell partner og forhåpentligvis kjæreste. Da er det viktig at du tør å vise at du liker henne på den måten. 

Dette med at kvinner liker badboys er litt misforstått, kvinner liker menn som er trygge på sin seksualitet og maskulinitet, som tør å vise at de vil ha henne. Såkalte badboys tør ofte det, dermed kan de virke populære, men ingen kvinne ønsker egentlig å bli værende i et forhold med en drittsekk, så der har jo du et stort fortrinn. Du er seriøs og vil henne vel.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper hun ønsker med initiativ fra din side og at hun også er redd for å havne i vennefella. Det er greit å ville vente med sex, men litt klining hjelper kanskje på saken

Anonymkode: 87e20...7ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper hun ønsker med initiativ fra din side og at hun også er redd for å havne i vennefella. Det er greit å ville vente med sex, men litt klining hjelper kanskje på saken

Anonymkode: 87e20...7ba

Dette! Ventet lenge før sex med min kjæreste. Men du verden så hett det var på hver eneste date, lidenskapelig kyssing og masse gode samtaler. Var helt oppslukt av henne, og jeg tok masse initiativ. Første gangen jeg hadde sex med henne kommer jeg aldri til å glemme :) 

Anonymkode: 89a84...cdd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke kysser henne (lidenskapelig kyss hvor du viser at du tenner på henne), så vil det ikke ta lang tid før du havner i vennezonen. Greit å vente med sex, men den seksuelle kjemien bør komme med en gang. Det å vil ta på, og vil bli tatt på, uansett om man går rolig frem, vil ikke være der om man bare bruker tiden sammen til å prate som om man var gode venner. Det må være flørting og seksuell kjemi der også. 

Anonymkode: b7ca5...82c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men hun er nok redd for å si sannheten og fortsetter å møtes. Om hun virkelig var interessert hadde hun vært på som bare det (noe jeg alltid er med de jeg liker) Har vært på utallige dates og alltid fallt for the «bad guys» de snille gutta var jeg hyggelige mot, og møtte et par ganger uten å si egt «sannheten» om hva jeg egt følte.. jeg tenkte at jeg måtte prøve pga de var så snille osv.. Men jeg var opprinnelig egt ikke interessert og brukte lang tid på å svare og tok nesten aldri initiativ . Menn tolker også signaler feil

Anonymkode: 2be08...65e

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner flest er veldig utålmodige når det kommer til dating, sånn er det bare. Jeg havner oftest i vennesonen da jeg bruker litt tid før jeg får en genuin romantisk interesse. Den kommer alltid så lenge jeg liker personligheten til den jeg dater, men den kommer ikke tidlig.

Anonymkode: 0845b...ccd

AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2020 den 12.12, Oslodamen skrev:

Dette med at kvinner liker badboys er litt misforstått, kvinner liker menn som er trygge på sin seksualitet og maskulinitet, som tør å vise at de vil ha henne. Såkalte badboys tør ofte det, dermed kan de virke populære, men ingen kvinne ønsker egentlig å bli værende i et forhold med en drittsekk, så der har jo du et stort fortrinn. Du er seriøs og vil henne vel.

Klapp klapp. Akkurat sånn er det!

Anonymkode: f9994...b34

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...