AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Del Skrevet 23. mai 2020 Hva syns dere om uttrykket at noe er dødfødt? Selv bruker jeg det når det passer, men vet at en del finner det støtende. Blir dere fornærmet om noen sier at noe er dødfødt? Anonymkode: 184cd...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Del Skrevet 23. mai 2020 Jeg bruker ordet i overført betydning, ja. Anonymkode: e8e4a...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Del Skrevet 23. mai 2020 Bump Anonymkode: 184cd...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #4 Del Skrevet 23. mai 2020 Jeg bruker også uttrykket. Har aldri tenkt over at det kan forårsake vonde følelser hos noen, men det skal jeg jammen tenke på nå. Anonymkode: afe75...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #5 Del Skrevet 23. mai 2020 Ganske uheldig uttrykk. Har selv vært gjennom en dødfødsel, og synes det er litt.. tja, nesten sårt? når det blir brukt, enda jeg vet det ikke er vondt ment i det hele tatt. Anonymkode: 2cac4...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. mai 2020 #6 Del Skrevet 23. mai 2020 Det har jeg aldri tenkt over at det kan støte noen, og har brukt det uttrykket en gang i blant. Ikke ofte, men nå skal jeg bli mer oppmerksom og kun bruke det i samtaler med godt kjente venninner etc som jeg vet ikke har vært borti noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå