Gå til innhold

Har jeg voldtatt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja er voldtekt. Min svigermor gjorde det samme. Hun hjalp meg hjem, jeg var godt full og sliten, men da hun kledde av seg og tok av seg klærne så fikk jeg ereksjon. Men gidder ikke lage noe big deal. 

Anonymkode: 5fd9b...80c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om har har ereksjon eller puttet den inn selv  har ingenting å si, manipulere noen/tvinge noen til å ha sex er voldtekt. Dere som sier kvinner ikke voldtar er dumme i hodet, det skjer ikke ofte, men det skjer mye oftere enn folk tror pga menn ikke tørr å snakke om det. De skal liksom være så macho og skal ikke være et «offer».  

Tenker at du vet selv om det var voldtekt, men hvis du er usikker kan du jo spørre han.

Anonymkode: 08976...35d

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, jabx skrev:

Hva har det med saken å gjøre? TS sier han puttet den inn selv. Jada, da var den sikkert erigert da. Men hva så? Hvorfor gjøre et poeng ut av noe som ikke er relevant?

Frivillig tvang !

Anonymkode: 0eb22...577

AnonymBruker
Skrevet

Du tvang eller truet han vel ikke til å ha sex med deg, så ingen voldtekt. 

Hvorfor lurer fremdeles folk på hva voldtekt er? Er jo skrevet opp og i mente i media og overalt om dette i mangfoldige år, i tillegg #meetoo. Følger dere ikke med hva som skjer i samfunnet?

Anonymkode: 4eaea...ce8

Skrevet
3 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Putta den inn selv ?    Forutsettning for at du kan  "putte den inn " er at penis er  i erigrert tilstand,.  

Man trenger ikke ville ha sex selv om man er kåt. Eks: En gift mann er på fest uten kona. Her legger en vakker kvinne an på ham, hun tar på ham og han får ereksjon. Men han vil ikke ha sex med henne fordi han er gift. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Om har har ereksjon eller puttet den inn selv  har ingenting å si, manipulere noen/tvinge noen til å ha sex er voldtekt. Dere som sier kvinner ikke voldtar er dumme i hodet, det skjer ikke ofte, men det skjer mye oftere enn folk tror pga menn ikke tørr å snakke om det. De skal liksom være så macho og skal ikke være et «offer».  

Selvsagt gjør det det, men enkelte ekstremfeminister skal tåkelegge eller bortforklare det for alt det er verdt..

Manipulerer og ljuger i retten om voldtekt er det noen som gjør også, for å ødelegge mannens liv og nyte hans lidelse..

Anonymkode: e9ebd...f54

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner voldtar ikke. Finnes alltid få unntak selvfølgelig, men det skjer så og si ikke.

Anonymkode: a1ef6...28e

Her er det dessverre store mørketall.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte ville nok kalt det voldtekt hvis kjønnene var reversert, men jeg er uenig.

Anonymkode: 6b4bd...fad

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at du vet selv om det var voldtekt, men hvis du er usikker kan du jo spørre han.

Anonymkode: 08976...35d

Visst det ikke har noe å si om han puttet den inn selv så er vi kommet til et nivå der folk burde være beskyttet mot seg selv. Jeg stappet pikken i henne, men jeg hadde egentlig ikke lyst, lurer på om jeg ble voldtatt.

Den dagen vi blir så skjøre at den ene parten gir uttrykk for at de har lyst til å ha sex, mens den andre parten ikke er helt i stemning, men allikevel kjører pikken i partneren og i ettertid påberoper seg at han er blitt tvunget, så er det på tide at enkelte burde bli fratatt retten til å ha sex på generelt grunnlag.

Anonymkode: 1dcd7...63f

• Liker 2
Skrevet

Hadde jublet om ei jente bare firte seg ned på staken min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...